FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: EUROPLAKAT-PROREKLAM DRŽI 70 POSTO DOMAĆEG TRŽIŠTA

ZAGREB, 11. veljače (Hina) - Zagrebački Europlakat-Proreklam d.o.o., tvrtka koja drži 70 posto hrvatskog tržišta vanjskog oglašavanja, ostvarila je lani 29,3 milijuna kuna prometa, 16,3 posto više nego godinu ranije. Ove godine planiraju uvećati promet 22 posto, odnosno na 35,8 milijuna kuna. Europlakat-Proreklam u vlasništvu je najvećeg europskog holdinga za vanjsko oglašavanje, koji čine austrijska Gewista s 31,62 posto udjela, švicarski Societe Generale D'Affichage, 30,38 posto, te Deutsche Stadte Reklame GmbH, 38 posto udjela. Po riječima direktora tvrtke Edija Laure, dosad su u Hrvatskoj postavili velike plakate, tzv. Billboardove veličine 238x504 centimetara (cm), na otprilike 2300 površina. City ligthovi, osvijetljena i ostakljena reklamna postolja, nalaze se na 750 površina, City Light Boards-i veličine 238x504 cm na 10 površina te PVC posteri formata 18x12 m na dvije površine. Do kraja ove godine namjeravaju ukupno postaviti stotinjak nadstrešnica na autobusnim i tramvajskim stanicama različitih veličina, a tijekom sljedeće godine gradu Splitu namjeravaju ponuditi i dva nova medija, tzv. Megalight i trostrani osvijetljeni info stup. Tijekom prošle godine Europlakat-Proreklam poslovao je sa 135
ZAGREB, 11. veljače (Hina) - Zagrebački Europlakat-Proreklam d.o.o., tvrtka koja drži 70 posto hrvatskog tržišta vanjskog oglašavanja, ostvarila je lani 29,3 milijuna kuna prometa, 16,3 posto više nego godinu ranije. Ove godine planiraju uvećati promet 22 posto, odnosno na 35,8 milijuna kuna. Europlakat-Proreklam u vlasništvu je najvećeg europskog holdinga za vanjsko oglašavanje, koji čine austrijska Gewista s 31,62 posto udjela, švicarski Societe Generale D'Affichage, 30,38 posto, te Deutsche Stadte Reklame GmbH, 38 posto udjela. Po riječima direktora tvrtke Edija Laure, dosad su u Hrvatskoj postavili velike plakate, tzv. Billboardove veličine 238x504 centimetara (cm), na otprilike 2300 površina. City ligthovi, osvijetljena i ostakljena reklamna postolja, nalaze se na 750 površina, City Light Boards-i veličine 238x504 cm na 10 površina te PVC posteri formata 18x12 m na dvije površine. Do kraja ove godine namjeravaju ukupno postaviti stotinjak nadstrešnica na autobusnim i tramvajskim stanicama različitih veličina, a tijekom sljedeće godine gradu Splitu namjeravaju ponuditi i dva nova medija, tzv. Megalight i trostrani osvijetljeni info stup. Tijekom prošle godine Europlakat-Proreklam poslovao je sa 135 klijenata - agencija i izravnih oglašivača. (Hina) alt sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙