ZAGREB, 10. veljače (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern Podravka u sklopu svog inovacijskog ciklusa uskoro će pod markom "Podravka jela" plasirati na tržište novu paletu instant juha, a u završnoj je fazi i projekt inoviranja
Podravkine marke dječje hrane "Lino", objavili su iz te tvrtke.
ZAGREB, 10. veljače (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern
Podravka u sklopu svog inovacijskog ciklusa uskoro će pod markom
"Podravka jela" plasirati na tržište novu paletu instant juha, a u
završnoj je fazi i projekt inoviranja Podravkine marke dječje hrane
"Lino", objavili su iz te tvrtke. #L#
Prema svjetskim standardima, uspješna kompanija u svom proizvodnom
programu mora imati 20 posto proizvoda ne starijih od pet godina,
što znači da svake godine mora inovirati petinu asortimana.
Podravka je inovacijski ciklus započela 1997. godine, a rezultat
toga su nove marke i proizvodi te redizajn nekih postojećih, koji su
na tržište izašli lani i u ovogodišnjem siječnju. Riječ je o markama
Dolcela i Leo, redizajnu marke Studenac te novoj skupini proizvoda
na bazi tjestenine marke Podravka jela.
(Hina) alt sbo