FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PODRAVKA NASTAVLJA INOVIRATI PROIZVODNE MARKE

ZAGREB, 10. veljače (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern Podravka u sklopu svog inovacijskog ciklusa uskoro će pod markom "Podravka jela" plasirati na tržište novu paletu instant juha, a u završnoj je fazi i projekt inoviranja Podravkine marke dječje hrane "Lino", objavili su iz te tvrtke.
ZAGREB, 10. veljače (Hina) - Koprivnički prehrambeni koncern Podravka u sklopu svog inovacijskog ciklusa uskoro će pod markom "Podravka jela" plasirati na tržište novu paletu instant juha, a u završnoj je fazi i projekt inoviranja Podravkine marke dječje hrane "Lino", objavili su iz te tvrtke. #L# Prema svjetskim standardima, uspješna kompanija u svom proizvodnom programu mora imati 20 posto proizvoda ne starijih od pet godina, što znači da svake godine mora inovirati petinu asortimana. Podravka je inovacijski ciklus započela 1997. godine, a rezultat toga su nove marke i proizvodi te redizajn nekih postojećih, koji su na tržište izašli lani i u ovogodišnjem siječnju. Riječ je o markama Dolcela i Leo, redizajnu marke Studenac te novoj skupini proizvoda na bazi tjestenine marke Podravka jela. (Hina) alt sbo

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙