ZAGREB, 4. veljače (Hina) - Je li turizam Hrvatskoj odista strateško opredjeljenje, pitali su se članovi Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) na današnjem sastanku u Zagrebu, raspravljajući o Koncepciji
dugoročnog razvitka hrvatskog turizma koju je predložilo hrvatsko Ministarstvo turizma.
ZAGREB, 4. veljače (Hina) - Je li turizam Hrvatskoj odista
strateško opredjeljenje, pitali su se članovi Upravnog odbora
Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) na današnjem sastanku u
Zagrebu, raspravljajući o Koncepciji dugoročnog razvitka
hrvatskog turizma koju je predložilo hrvatsko Ministarstvo
turizma. #L#
Naime, taj nedavno predstavljen dokument, drži predsjednica Uhpe
Pave Župan-Rusković, ne nudi rješenja kojima se trebaju postići
zacrtani turistički ciljevi. Hrvatski je turizam, istaknuto je,
opterećen brojnim teškoćama, kao što su sporo restrukturiranje,
visoka stopa poreza na dodanu vrijednost, nepovoljna kreditna
politika, restriktivna monetarna politika i loši poslovni
rezultati za 1998. godinu. Stoga bi, suglasni su putnički agenti,
konačno trebalo odlučiti je li turizam strateški i dugoročni
hrvatski interes i donijeti mjere koje bi pomogle da se realizira
zacrtani cilj, odnosno turistički prihod od osam milijardi
američkih dolara. Oni su ponudili i pomoć u izradi takvog
dokumenta.
Iznoseći ocjenu o trenutačnoj prodaji odmora u Hrvatskoj na
inozemnom tržištu, Pave Župan-Rusković je kazala da su rezultati
zasad dobri, te da će u špici sezone sigurno nedostajati
kapaciteta, a može se očekivati i duža sezona od prošlogodišnje.
Na današnjem je sastanku UHPA predstavila i četvrto izdanje
agencijskog priručnika s pregledom 500 poludnevnih i cjelodnevnih
izleta, ponudom tura po Hrvatskoj i aktivnih odmora, te detaljnim
podacima i opisima djelatnosti njezina 223 člana.
(Hina) sab