ZAGREB, 4. veljače (Hina) - U okviru strategije razvoja u srednjoj i istočnoj Europi, Peugeot će u svibnju ove godine osnovati dvije nove vlastite podružnice za uvoz i distribuciju vozila - u Hrvatskoj i Sloveniji, potvrdili su Hini
iz sjedišta Peugeota u Parizu.
ZAGREB, 4. veljače (Hina) - U okviru strategije razvoja u srednjoj i
istočnoj Europi, Peugeot će u svibnju ove godine osnovati dvije
nove vlastite podružnice za uvoz i distribuciju vozila - u
Hrvatskoj i Sloveniji, potvrdili su Hini iz sjedišta Peugeota u
Parizu.#L#
Podružnice potvrđuju ambicije Peugeota na tržištima te regije, a
nastavljaju trend njihova osnivanja u Poljskoj (1992. godine),
Mađarskoj (1993.) i Češkoj Republici (1997.), koje su francuskom
proizvođaču vozila omogućile prodaju više od 30.000 automobila u
srednjoj i istočnoj Europi u 1998. Prije tri godine prodaja je bila
dvije trećine manja - 11.000.
U Hrvatskoj se tržište osobnih automobila i lakih komercijalnih
vozila stabiliziralo na više od 60.000 komada u 1998., pri čemu
Peugeot sudjeluje s 1900 komada preko ovlaštenog uvoznika, (što
predstavlja udvostručenje u odnosu na prethodnu godinu), a
odgovara udjelu na tržištu od 3,1 posto.
U Sloveniji je Peugeot preko svog ovlaštenog uvoznika plasirao
preko 2600 vozila, što na sveukupnom slovenskom tržištu osobnih i
lakih gospodarskih vozila od 74.000 vozila predstavlja udjel od 3,5
posto.
Planovi su Peugeota, kako napominju, udvostručenje prodaje u
sljedeće četiri godine i ostvarenje udjela na tržištu obiju zemalja
većega od 5 posto. Pritom se očekuje povećanje prodaje automobila u
tim zemljama. Ostvarenje postavljenih ciljeva omogućit će se
jačanjem mreže ovlaštenih koncesionara, aktivnim metodama prodaje
i pružanja usluga kupcima, kao i uvođenjem novih proizvoda, u
kontinuitetu s lansiranjem modela "peugeota 206" u listopadu 1998.
u Hrvatskoj i Sloveniji, objavio je Peugeot.
(Hina)db db