FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NJ DIE WELT-100 DANA NJ. VLADE-3. II.

DE-VLADA NJ DIE WELT-100 DANA NJ. VLADE-3. II. NJEMAČKADIE WELT3. II. 1999.Sto dana kazališta"Bonnska pozornica sto dana prikazuje crveno-zeleno kazalište. Općinstvo od desnog do lijevog dijela gledališta rijetko je složno: predstava je u stanovitoj mjeri grozna. Čak ni s crvenih samtastih sjedala u ložama hamburških medijskih kritičara ne dolazi pljesak.Komedija oko porezne reformice, drama oko dvostruke putovnice, farsa oko rada za niske plaće, tragedija oko napuštanja nuklearne energije i ljubavna tragedija oko PDS-a - u previše se komada Schroederova glumačka družina kreće poput glasnih klaunova na krabuljnom plesu.Ponajprije iznenađuje razmjer nesnalažljive spontanosti kojom je postavljena crveno-zelena premijera. Pjeva se naokolo o porezima, državljanstvima i atomskim centralama, europskim susjedima i saveznicima u NATO-u, kao da se radi o zrikavcima u Shakespearovu 'Snu ljetne noći'.Gerhard Schroeder doduše milostivom gestom suverenoga redatelja priznaje da u njegovu ansamblu ima mnogo šeprtlja. Smjer je u grubo,
NJEMAČKA DIE WELT 3. II. 1999. Sto dana kazališta "Bonnska pozornica sto dana prikazuje crveno-zeleno kazalište. Općinstvo od desnog do lijevog dijela gledališta rijetko je složno: predstava je u stanovitoj mjeri grozna. Čak ni s crvenih samtastih sjedala u ložama hamburških medijskih kritičara ne dolazi pljesak. Komedija oko porezne reformice, drama oko dvostruke putovnice, farsa oko rada za niske plaće, tragedija oko napuštanja nuklearne energije i ljubavna tragedija oko PDS-a - u previše se komada Schroederova glumačka družina kreće poput glasnih klaunova na krabuljnom plesu. Ponajprije iznenađuje razmjer nesnalažljive spontanosti kojom je postavljena crveno-zelena premijera. Pjeva se naokolo o porezima, državljanstvima i atomskim centralama, europskim susjedima i saveznicima u NATO-u, kao da se radi o zrikavcima u Shakespearovu 'Snu ljetne noći'. Gerhard Schroeder doduše milostivom gestom suverenoga redatelja priznaje da u njegovu ansamblu ima mnogo šeprtlja. Smjer je u grubo, dakako - tako glasi kancelarova kazališna pouka - u redu. No baš on nije u redu: gospodarska politika oslanja se na stari etatizam birokracije, financijska politika teži povećanju poreza i nevješto postavlja klopku dugova, vanjska politika pokazuje arogantnu samouvjerenost, a unutarnja politika u multikulturalnoj spontanoj sceni traži nepotrebne eksperimentalne zamisli. Diletantski se ponašati između kaosa i karizme samo je pronalaženje postave za uvertiru na otvorenoj sceni. Veću težinu ima to što su scenariji pogrešno napisani" - zaključuje Wolfram Weimer.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙