ZAGREB, 28. siječnja (Hina) - Na trećem sastanku članova Hrvatskoga povjerenstva za UNESCO danas je u Muzeju "Mimari" predstavljeno osam obrazovnih projekata i aktivnosti toga povjerenstva. U UNESCO-ov projekt uključeno je 4000 škola
u svijetu, od toga i deset hrvatskih. U školsku mrežu mogu ući vrtići, osnovne i srednje škole, a uvjet je da se u radu bave i općim svjetskim pitanjima, kulturom i baštinom, ekologijom i ljudskim pravima, istaknula je dr. Dubravka Maleš, nacionalna koordinatorica UNESCO-ova projekta Udružena škola.
ZAGREB, 28. siječnja (Hina) - Na trećem sastanku članova Hrvatskoga
povjerenstva za UNESCO danas je u Muzeju "Mimari" predstavljeno
osam obrazovnih projekata i aktivnosti toga povjerenstva.
U UNESCO-ov projekt uključeno je 4000 škola u svijetu, od toga i
deset hrvatskih. U školsku mrežu mogu ući vrtići, osnovne i srednje
škole, a uvjet je da se u radu bave i općim svjetskim pitanjima,
kulturom i baštinom, ekologijom i ljudskim pravima, istaknula je
dr. Dubravka Maleš, nacionalna koordinatorica UNESCO-ova projekta
Udružena škola. #L#
Navedena se područja ne obrađuju u posebnim predmetima, već se
"provlače" kroza sve predmete kako bi učenici razvili svoja
stajališta o nekoj pojavi i stekli znanja primjenjiva u praksi.
O projektu SEMEP - "Ekološki projekt jugoistočnog Mediterana" -
govorio je dr. Draško Šerman, nacionalni koordinator Ekološkoga
projekta jugoistočnoga Mediterana. U sklopu toga projekta
predstavio je "projekt Samogor" u kojem je predloženo da se
Samogor, bivši vojni objekt na Visu, pretvori u ljetnu školu za
program UNESCO-a.
Dr. Velimir Salamon predstavio je program "Brodorodilište",
namijenjen predstavljanju "ideje broda" predškolskoj i
osnovnoškolskoj djeci.
Dr. Vedrana Spajić-Vrkaš govorila je o projektu "Obrazovanje za mir
i ljudska prava za Hrvatske osnovne škole", a mr. Ivanka Stričević o
projektu "UNESCO knjižnice".
Predstavljen je i "UNESCO projekt svjetske baštine" i projekti
"Stari grad - Pharos" i "Salona - Felix".
(Hina) mb sp