HOLLYWOOD, 28. siječnja (Hina/AFP) - Slavni natpis 'HOLLYWOOD', simbol grada Los Angelesa, dobio je sponzora za razdoblje od godinu dana, a taj je uplatio 100.000 dolara i poželio ostati neimenovan.
HOLLYWOOD, 28. siječnja (Hina/AFP) - Slavni natpis 'HOLLYWOOD',
simbol grada Los Angelesa, dobio je sponzora za razdoblje od godinu
dana, a taj je uplatio 100.000 dolara i poželio ostati neimenovan.
#L#
Natpis je prvotno postavljen kao reklama, a trebao mu je i sponzor
koji bi osigurao njegovo održavanje. To je predloženo
zainteresiranim tvrtkama tijekom jedne emisije na QVC, kabelskoj
televiziji koja se bavi "teleshoppingom".
"Imamo sponzora", izjavila je glasnogovornica te televizijske kuće
Ellen Rubin. "Imamo ček u rukama".
Pet potencijalnih sponzora javilo se na oglas. Za svotu od 100.000
dolara sponzor će dobiti dozvolu da natpis "HOLLYWOOD" koristi u
svojim reklamama, ali neće smjeti mijenjati njegov izgled.
Sam natpis podignut je 1923., a namjena mu je bila reklamna kampanja
za prodaju zemljišta nazvanog Hollywoodland. Dio natpisa "land"
skinut je 1949. kad je to zemljište kupila hollywoodska trgovačka
komora.
Sve do sada trgovačka komora nije dopuštala korištenje natpisa u
promidžbene svrhe, kao npr. kad je Disney 1996. predložio
stavljanje crnih točaka na natpis prigodom reklamiranja filma "101
dalmatinac".
Natpis je dugačak oko 137 metara, a posljednji je put obnovljen i
ponovno obojen 1995. Početkom devedesetih godina na to je mjesto
postavljena sofisticirana oprema za nadzor.
Istodobno s tim simbolom Los Angelesa, sponzore traže i 52 zvijezde
s imenima slavnih osoba na Hollywood Boulevardu. Te zvijezde,
osobito ona s imenom Elvisa Presleya, ponuđene su svaka po cijeni od
250 dolara, ugovor o sponzorstvu imat će ista pravila, ali se još ne
zna koliko je tih zvijezda dobilo sponzore.
(Hina) rug bnš