ZAGREB, 7. rujna (Hina) - Na natjecanju za najljepši hrvatski, zagrebački
i suvenir opće namjene, što su ga organizirali Hrvatska turistička
zajednica, Turistički ured Grada Zagreba i Zagrebački velesajam nagrađeno
je devet autora, a šest ih je pohvaljeno. Nagrađeni suveniri bit će
izloženi na jesenskom Međunarodnom zagrebačkom velesajmu u sklopu Sajma
umjetnina, a drugi suveniri koji su bili u konkurenciji moći će se
razgledati u izložbenom prostoru Regionalne gospodarske komore Zagreba,
kazao je direktor Turističkog ureda Grada Zagreba Mario Zmajević na
današnjem tradicionalnom susretu s turističkim novinarima u Zagrebu.
Na Zagrebačkom velesajmu bit će dodijeljene nagrade, a nakon jesenske
sajamske priredbe održat će se i okrugli stol o temi suvenira, na kojem će
se pokušati osmisliti idući natječaj, dodao je Zmajević.
Zagrebački Turistički ured financijski je podupro izradbu projekta
marketinškog plana za Zagreb, koji je ujedno i prilog glavnoga grada
Hrvatske Glavnom turističkom planu za Hrvatsku. Nositelj posla je Institut
za turizam u suradnji s nizozemskom tvrtkom Dolphin, koja se bavi
istraživanjima u turizmu.
O tijeku izradbe plana novinare je izvijestio direktor te nizozemske
tvrtke iz Numegena Andre Nijsen, koji je takve razvojne turističke planove
izradio i za Krakov, Chicago, Melbourne i druge gradove. Trenutačno se
prikupljaju informacije od posjetitelja Zagreba, koje bi nakon obrade
trebale ukazati na prednosti i nedostatke zagrebačke turističke ponude te
poslužiti kao temelj razvojnog turističkog plana, kazao je Nijsen. On je
ujedno upozorio i na nedovoljnu obaviještenost svjetske javnosti o stanju u
Hrvatskoj te istaknuo da će poslije izradbe projekta pozvati nizozemske
turističke novinare kako bi ih izvijestio o rezultatima istraživanja u
Zagrebu. Nijsen je izradio i zemljovid s ucrtanim, za turiste sigurnim
zonama u Hrvatskoj, pa će te informacije, kako je istaknuo, ponuditi
međunarodnim turističkim časopisima.
Turistički ured Grada Zagreba utemeljio je i poduzeće Capitl, koje će s
radom početi idućeg tjedna. Po riječima direktora marketinga tog Ureda
Krešimira Rašana, profit ostvaren u tom poduzeću usmjerit će se u
turističku promidžbu. Tijekom ljeta, Ured je u suradnji s Masmedijom
objavio i trojezični Gradski vodič te plan Zagreba izrađen u suradnji s
Geodetskim fakultetom Zagrebačkog sveučilišta, izvijestio je Rašan.
Na današnjem je susretu predstavljena i knjiga "Turistička ponuda
Hrvatske" poduzeća MAM-VIN, koja, uz ostalo, sadrži obavijesti o
turističkim uredima, popis hrvatskih putničkih agencija te izvatke iz
pravilnika Hrvatskog udruženja hotelijera.
(Hina) sp
071237 MET sep 93
Počinje godišnje zasjedanje Svekineskog narodnog kongresa
Američka tvrtka BlackRock preuzima dvije luke Panamskog kanala
Čista je srijeda - počinje korizma
Najava događaja - fotografije - za srijedu, 5. ožujka
Najava događaja - sport - za srijedu, 5. ožujka
Najava događaja - kultura - za srijedu, 5. ožujka
Najava - gospodarstvo - za srijedu, 5. ožujka
Najava događaja - Hrvatska - za srijedu, 5. ožujka
Najava događaja - svijet - za srijedu, 5. ožujka
Krnje "Stana Kvadratić" spaljen na splitskom Gatu sv. Nikole