ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Vrijednost prometa trgovačkog poduzeća "Nama"
u prvom je tromjesečju ove godine bila realno 30 posto manja nego u
istom razdoblju prošle godine, ali je pad prometa u obujmu znatno manji,
priopćeno je iz te tvrtke.
Naime, jedan je od najznačajnijih uzroka pada vrijednosti prometa
preorijentacija potražnje potrošača, objašnjava direktor "Name" Dragan
Pilj. U obujmu promet je neznatno manji u odnosu na isto razdoblje prošle
godine jer potrošači nisu prestali kupovati, već sada kupuju jeftiniju i
manje kvalitetnu robu. Istina, dodaje Pilj, veliki je pad prometa
tehničkom robom i tekstilnim proizvodima, ali ne i prehrambenim
proizvodima.
U posljednje su vrijeme u Hrvatskoj otvorene brojne privatne prodavaonice,
a sve se više proširuje i ilegalna trgovina. To su, uz realan pad
standarda stanovništva, što se u prometu "Name" osjeća i više nego u drugim
trgovačkim tvrtkama jer je "Nama" prisutna u svim dijelovima Hrvatske te
spomenutu preorijentaciju potražnje, temeljni uzroci pada prometa tvrtke,
objašnjava Pilj.
U prvom je tromjesečju promet tvrtke iznosio oko 20 milijardi hrvatskih
dinara, od čega se više od 30 posto ostvarilo potrošačkim karticama. Te su
kartice, slaže se Pilj s ostalim trgovcima, spriječile i veći pad prometa
trgovačkih tvrtki.
(Hina) ds
100852 MET may 93
Lagarde: Korištenje zamrznute ruske imovine mora se temeljiti na međunarodnom pravu
Cijene nafte blizu 69 dolara
Ministarstvo: Provode se aktivnosti za skoro uklanjanje troske u Biljanima Donjim
Najava događaja - sport - za petak, 7. ožujka
Hrvatska mora raditi na povećanju poljoprivredne proizvodnje i prerade hrane
Najava događaja - svijet - za petak, 7. ožujka
Županijska skupština PGŽ-a o poslovanju regionalne televizije Kanala Ri
Late Night program Muzičkog biennnala donosi nastupe underground i klupskih izvođača
Neymar nakon godinu dana pozvan u reprezentaciju
Besplatne projekcije filmova nominiranih za nagradu publike LUX