FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NEPOBITNO UTVRĐENO DA SU HELIKOPTERI MUP-A PROTUPRO- PISNO ZAUSTAVLJENI I VRAĆENI U BAZU

PISNO ZAUSTAVLJENI I VRAĆENI U BAZU $ ZAGREB, 12. listopada (Hina) - Predsjedništvo Republike Hrvatske usvojilo je na večerašnjoj sjednici Izvješće svoje Komisije za utvrdivanje okolnosti pod kojima su zaustavljeni helikopteri Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Hrvatske dana 17. kolovoza 199o., od 31. kolovoza, te Dopunu istoga Izvješća, od 4. listopada. Njihov je sadržaj slijedeći: Predsjedništvo Republike Hrvatske svojom odlukom od 22. kolovoza 1990. godine imenovalo je Komisiju u sastavu: predsjednik Komisije prof. dr. Hrvoje Kačić, zastupnik u Saboru; članovi Komisije: Ivan Matija, predsjednik Vijeća udruženog rada Sabora kapetan Juraj Salaj, prometni pilot, dr. Siniša Triva, sveučilžšni profesor, i Milan Vuković, odvjetnik, te tajnik Kamisije - Krešimir Makolčić, - savjetnik u Predsjedništvu Republike. l. Komisija ima zadatak da utvrdi činjenice i izvede zaključak o okolnostima pod kojjma je došlo do prekida leta i vraćanja helikoptera Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Hrvatske na polazni aerodrom dana 17. VIII. 1990. godine, imaju u vidu pravne propise kojima je uređena zračna plovidba. 2. Komisija je radila u punam sastavu dana 29. VIII. i 31. VIII. 1990.godine. II 3. Komisija je pregledala slijedeće dokumente: 1) prijepis magnetofonske trake AKL "Lučko" FRQ 124,50 od l7.VIII. 1990.godine; 2) prijepis magnetofonske trake AKL Bihać FRQ 127,0 od 17. VIII, l990. godine; 3) prijepis magnetofonske trake Terminalne kontrole Zagreb FRQ 118,31; 4) izvješće o prisilnom prekidu obavljanja letačkog zadatka helikopterske jedinice; 5) izjavu šefa pilota Gorana Hero o događajima dana 17. ViII. 1990.godine; 6) izjavu pilota helikoptera Irvana Bagarića o događajima dana 17. VIII. 1990.godine; 7) izjavu pilota helikoptera Vlade Petelineca o događajima dana 17. VITI. 1990. godine; 8) izjavu pilota helikoptera Aleksandra Waltera o događajima dana 17. VIII. i994. godine; 9) priopćenja za javnost Predsjedništva Republike Hrvatske od 18. i 22. VIII. 1990. godine; 10) izjavu dr. Vuka Obradovića, predstavnika SSNO od 18. VIII. 1990. godine; 11)priopćenje Saveznog izvršnog vijeća od 19. i 20. VIII. 1990. godine; 12) priopćenje Predsjedništva SFRJ ođ 21. VIII. 1990.godine: Komisija je također pregledala dopune izjava pilota Gorana Hero i Ivana Bagarića od 30. VIIl. 1990, te je neposredno razgovarala s komandirom helikopterske jedinice Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Hrvatske gospodinom Mladenom Veselićem. 4. Komisija smatra da nema razloga za sumnju u auten- tičnost isprava koje je razmatrala: Pregledom navedenih dokumenata utvrđeno je da je prijepis snimke magnetofonske trake AKL "Lučko" (l) ovjerila Komisija u sastavu: Nikola Bračika, Ljubo Vidmar i Mato Tanjak, dok je snjmak magnetofonske trake AKL "Bihać" (2) ovjerila komisija u sastavu: Miloš Krndija, načelnik OKL "Zagreb", Nikola Bračika, zamjenik načelnika OKL"Zagreb", i Bruno Stijović, stručni suradnik za operativne poslove - instruktor, a prijepis snimke magnetofonske trake Terminalne kontrole Zagreb i OKL Zagreb ovjerila je komisija u sastavu: Ivikola Bračika, Bruno Stijović i p.p. Jozo Perković. Komisija je utvrdila da su piloti helikoptera Goran Hero, Ivan Bagarić, Vlado Petelinec i Aleksandar Glalter, koji su sudjelovali u razgovorima s navedenim kontrolama letenja, u svojim pismenim izjavama koje su predali Komisiji potvrdili da je sadržaj očitanih prijepisa magnetoronskih traka AKL "Lučko", OKL "Zagreb" i AKL "Bihać" istinit. III 5. Iz snimaka magnetofonske trake AKL, "Lučko" proizlazi da su helikopteri Ministarstva unutrašnjih poslova - YU HBZ,' kojima je upravljao pilot Vlado Petelinec, helikopter YU HBM, kojima su upravljali pilot Goran Hero i kopilot Ivan Bagarić, te helikopter YU HBC, s pilotom Aleksandrom Walterom, od AKL "Lučko" dobili potvrdu najave prelijetanja s aerodroma Lučko u školski centar u Šimunskoj ulici u Zagrebu. 6. Iz Šimunske ulice najavili su vraćanje na aerodrom Lučko, a zatim nastavak leta prema Ogulinu i Kninu. Podatak o namjeravanom slijetanju u Kninu naknadno je izmijenjen, bez navodjenja podataka gdje bi se helikopteri trebali konačno spustiti. 7. Kontrola letenja obavijestila je pilote da se njihov let vodi pod vojnim brojem 7303. 8. Iz prijepisa snimka magnetofonske trake terminalne kontrole Zagreb vidljivo je da je kontrola letenja Zagreb preu- zela praćenje navedenih helikoptera s aerodroma Lučko preko Karlovca prema Ogulinu na FRQ 117,5, te da je zatim uputila po- sade helikoptera da, radi nastavka leta, održavaju vezu s vojnom kontrolom leta "Bihać" na FRQ 127,0. Iz prijepisa snimke magne- tofonske trake AKL Bihać vidljivo je da je navedena vojna kontro- la letenja preuzela praćenje helikoptera do njihovog slijetanja u Ogulinu. Vodja grupe sletio je u Ogulinu u 12, 07 sati, a u 12,09,34 sata na zemlji u Ogulinu bila su sva tri helikoptera. Ta ista kontrola letenja primila je najavu nastavka leta helikoptera iz Ogulina, u 13 ,14, 28 sati preko Otočca do Zadra. 9. Kada su se helikopteri već nalazili u zraku, u 13, 19, 35 sati uslijedio je slijedeći razgovor između AKL "Bihać" i posade helikoptera (H-helikopter; K-kontrola letenja): "13,19,35 K - YBM kontrola Bihać. H - Bm sluša. K - Stiglo je naređenje vratite se nazad preko Ogulina za Lučko znači lBQo unazad za Lučko u protivnom bit će dignuti lovci na vas. H - YBC. K - YUHBM Bihać H - na prijemu K - YBM H - slušamo . K - YBM jeste li razumeli, nazad za Lučko u protivnom lovci će biti dignuti na vas H- razumeo YBM. K - U redu javit ćete mi Ogulin 100 metara K - Recite mi gorivo YBM. H - imam goriva do Lučkog. K - U redu hvala. K - YBM znači 100 metara ćete mi javiti Ogulin zajedno sa pratiocima. H - Tako je javit ćemo Ogulin 100 metara s pratiocima 13,21,48 H - Bihać Bm. K - Slušamo. H - Možete li nam reći razlog zbog čega se moramo vratiti. K - Ovako razlog meni nije rečen, samo je rečeno to naređenje da se vratite nazad, javit ćete mi Ogulin 100 metara sa pratiocima. H - U redu ali interesuje me čije je naređenje ja moram prneti svojima. K - Idite vi prema Ogulinu ćut ćemo se. 13, 22, 28. H - OK idemo prema Ogulinu, čekamo naređenje. 13,22,47 K - YBM Bihać. H - Slušam YBM slušam. K - Ovakvo naređenje je došlo od mog višeg pretpostavljenog, zašto, kako, o čemu, dobit ćete kada sletite u Lučko. + ' H - U redu razumio." 10. U skladu s naređenjem AKL "Bihać" helikoperi su prekinuli let u pravcu Zadra i krenuli natrag prema Zagrebu: 11. Nakon što je OKL "Zagreb" preuzela praćenje heli- koptera koji su se vraćali u Zagreb, posada helikoptera je po- novo pitala, sada OKL, Zagreb (A-helikopter; K-konontrola letenja); "A - Možete nam možda dati objašnjenje zašto iz Ogulina ne možemo za Zadar. K - Ne možete zbog drugog razloga saobraćaj i svega toga i doblli smo naređenje da vas vratimo natrag bezbedno, ništa drugo, ne možete proći kroz te rejone dole. A - A od koga naređenje K - To vam ne mogu reći preko radio-veze, možete me nazvati posle preko telelona. 12. Pregledam prijepisa magnetofonsks trake Komisija je utvrdila da je AKL "Bihać" u području Ogulina bila u radio- vezi na istoj valnoj dužini s dva zrakoplova: sa zrakoplovom SANA 411 u vremenu od 11,21 do 11,26 sati, te u 12,11,12 sati, ada je taj zrakoplov otišao na slijetanje; nakon toga je u 12,39 sati vođen razgovor sa zrakoplovom SANA 416, koji je tada poletio za Ogulin i u 13,04 sati otišao na slijetanje. 13. prema odredbi. čl.9. st. 21. Zakona o zračnoj plovidbi od 23. 8. 1986. (Sl.list SFRJ 45/86 od 1. 8. 1986.godine) zrakoplovom se smatra svaka naprava koja se može održavati u atmosferi zbog reakcije zraka. " Civilni su zrakoplovi, u smislu ovog zakona, svi, zrakoplovi osim vojnih zrakoplova, zrakoplova organa unutrašnjih poslova i carinskih zrakoplova (čl. 3. zakona) 14. "Zračni prostor slobodnog letenja prostire se izvan aeroodromske zone do visine 450 metara iznad terena" (Čl. 7. st. 5. Pravilnika o letenju zrakoplova Sl.list SFRJ broj- 18/79 i broj 4/83)." 15. "Kontrolu letenja civilnih, vojnih i carinskih zrakoplova i zrakoplova organa unutrašnjih poslova u jugosla- venskom zračnom prostoru obavlja Savezna uprava za kontrolu letenja preko svojih područnih organizacijskih jedinica, uz uvjete i na način što su utvrđeni ovim zakonom i propisima donesenim na temelju ovog zakona" (čl.180. st.1.zakona). 16. "Savezna uprava za kontrolu letenja može, u odre- đenom dijelu zračnog prostora, ili na određenom aerodromu, privremeno zabraniti ili ograničiti letenje ako to zahtijevaju interesi narodne obrane ili sigurnost zemlje, ili sigurnost leta određenog zrakoplova ili grupe zrakoplova" (čl.l84.st.1. zakona). "Zabranu letenja, odnosno ograničenje letenja iz " stava 1. ovog člana, Savezna uprava za kontrolu letenja objav- ljuje na način uobičajen u zračnoj plovidbi, najkasnije 30 sati prije sata stupanja na snagu zabrane ili ograničenja odnos- no odmah ako to zahtijevaju iznimne okolnosti" (čl. 184.st.2. zakona). "Zabranjene i uvjetno zabranjene zone određuje sa- vezni organ uprave nadležan za poslove narodne obrane, a zabra- na se objavljuje na način uobičajen u zračnoj plovidbi" (čl. 13. st.3. zakona). Z A K L J U Č A K Helikopteri YU-HBZ, YU-HBM i YU-HBC Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Hrvatske poletjeli su s aerodroma Lučko l7. 8. 1990. u 9,40 sati na izvršenje određenog zadatka. Helikopteri su najavili let nadležnoj kontroli lete- nja u skladu s postojećim propisima. Kontrola letenja primila je najavu, na znanje i pratila je let helikoptera ne stavljajući nikakvih prigovora ni ograničenja. 3 Let helikoptera odvijao se na visini koja ne prelazi 450 metara iznad terena. Taj zračni prostor spada u sloj sla- bodnog letenja, ukoliko ne zadire u zračni prostor aerodroma (čl. 7./st. 5. Pravilnika o letenju zrakoplova (Sl.list SFRJ br.IO/79 i 4/83). 4 Bez prethodne najave i bez navođenja razloga, u 13,19,35 sati vojna kontrola letenja "Bihać" naredila je grupi helikoptera Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Hrvat- ske da prekinu let i da se vrate na polazni aerodrom Lučko, uz prijetnju da će, ako ne postupe po naređenju, na helikop- tere biti podignuti lovci". Budući da vođa grupe helikoptera nije odmah potvrdio da će postupiti po naređenju, vojna kontrola leta Bihać je u 13, 20 sati ponovila istu naredbu. 5 Na ponovljenu naredbu grupa helikoptera koji postupila je prema naređenju. 6 Predstavnik SSNO za informiranje pukovnik dr. Vuk Obradović izjavio je da nisu točne izjave predsjednika Repub- like Hrvatske dr. Franje Tuđmana i predsjednika Vlade Stipe Mesića da su avioni ratnog zrakoplovstva presreli helikoptere i da su ih primorali na povratak na aerodrom Lučko.Helikopteri su, po njegovom navodu, letjeli mimo najavljene i odabrene marš-rute,pa ih je kontrola leta, postupajući po propisima obvezala na prekid leta i vratila na polazni aerodrom (v. II, 3. 10). Izjave dr. Vuka Obradovića nisu u skladu činjenicama što ih je Komisija utvrdila: 1) Vojna kontrola letenja Bihać pokrenula postupak presre- tanja helikoptera MUPRH time što im je izdala naredbu da prekinu let pod prijetnjom "podizanja lovaca" na helikoptere. 2) Ne postoji propis o koridorima letenja za zrakoplove koji lete u sloju slobdnog leta Kontrola letenja je prihvatila najavljenu rutu. Helikopteri nisu letjeli mimo najavljene i odobrene maršrute. 3) Kontrola letenja nije postupala po propisima kada je heli- kopterima naredila da se vrate na polazni aerodrom, jer takvog ovlaštenja po zakonu nema (zakon ovlašćuje samo eventualno vraćanje na odobrenu rutu). 7 Temelj za presretanje nije, prema tome, bio nepoš- tivanje važećih propisa o marš-rutama. Temelj bi se mogao tra- žiti jedino u primjeni odredbe čl. 184 Zakona o zračnoj plo- vidbi, na temelju kojeg Savezna uprava za kontrolu letenja može na određenom dijelu zračnog prostora privremeno zabraniti ili ograničiti letenje, ako to zahtijevaju interesi narodne obrane ili sigurnosti zemlje ili sigurnost leta određenog zrakoplova ili grupe zrakoplova. 8 Komisija nije mogla utvrditi okolnosti koje bi upu- ćivale na to da Su organi uprave nadle-ni za poslove narodne obrane mogli zabraniti ili ograničiti letanje helikoptera Ministarstva unutrašnjih poslova poslova Republike Hrvatske u skladu sa zakonskim ovlaštenjima (čl. 184 Zakona o zračnoj plovidbi). U Zagrebu, 31. kolovoza 1990. Prof. dr. Hrvoje Kačić Ivan Matija, dipl. pravnik Kapetan Juraj Salaj Prof. dr. Siniša Triva Milan Vuković, odvjetnik (Hina - svršetak) .. DOPUNA IZVJEšćA OD 31. KOLOVOZA 1990. KOMZSIJE PREDSJEDNIšTYA REPUBLZKE HRVATSKE ZA UTVtZ.DJZVANJE ů 4KOIţNOSTI POD KOJIMA SU ZAUSTAVWENI HELZKOPTE.RI MiNISTARSšVA UNUTRAšNJIţd POSLOVA REPUBLIKE HxţVAţSKE DANA l7.KOLOVO2A 1990. Komţ.sija Predsj edništva Republilce Hrvatske i Komisi a SIV--a održale su ţzajednički sastanak u prostorijama ObI.asne kontrole 7.eta u Zagrebu dana 13. rujna 1990., na kojem su biZi prisutni: članovi Komisije Predsjedništva RepublikeţHrvatske: uri ţţvţtL.LSţţ e - kapetan Juraj Salaj,/član Komisije proţ. dr.Siniša Triva član Komisije - MilanţVuković, član Kamisije Kreš.imir Mikolčjţć . , taţnik Komisije. članovi Komisije Saveznog izvršnog vijeća: - dr.Alojz Brkić, predsjednik Komisije - Sead Hodžić,ůčlan Komisije/ ů ů - gen.major živan Mirčetić " , clan Komisi e - g 7 iktor en.ma or V Zupančţ,ć, član Komisije - potpukovnik Radomir Javičić, član Komisije. U očekivanju da će biti saslušani u zgradi Oblasne .kontrole leta Zagreb bili su prisutni radnici Minžstarstva unu- - trašnţih poslova Republike Hrvatske koji su upravljali helikop- terima Ministarstva dana l7.kolovoza 1990.godine i zapovjednţ grupe helikoptera Mladen Veseli6. Komisija Predsj ednis"ůtva Republike FIrvatske prethođno j e pismejno zatražila da predsj ednik Komisij e Saveznog izvršnog vijeEa omogući saslusavanje petpukovnika Miokovića, pukovnika / ů Bajţca i gţerala Jurjevića, čija s e imena spominj u u izvj eštaj ţna (Hina - nastavlja se) ""'ů"" - - ů ; . . (R) službenika Mi.nistarstva unutrašnjiţůi poslova Republike firvatske povodom zaustavljanja leta helikoptera 17.kolovoza 1990,godj.ne. , Navedeni oficiri JNA nisu došli/jer su, prema izjavi generala Mirčetića, bili zauzeti i to: general Jurjević prţ.mo- predaJom dužnosti a potpukovnik Mioković i pukovnik Bajić su bili na drugim zadacima. ů. . 'ů Zbog odsutnosti najavljenih oficira na tom sastanku nije se nikoga saslušavalo. / /Komisije su na tom sastanku zak7.jučžle: , .ů ů l. da nastave zajedničku suradnju;ů 2. da su magnetofonsJci sn.imci svih trij u kontrola letenja istj.rţiti;- 3. da su zrakoplovi koj i se na magnetofonskim snţj.mkamţ spominju pod nazivom SANA 411 i SANA 416 - vo n' koplo p ů j ţ zra vi ti ţ MI6 21, a letjeli su istovremeno iznad područja na kojarn su letjeli helikopteri Ministarstva unutrašnjih poslova Republj.ke firvatske. Prema xz avi generala Mirčetića let nau.erţenih /vojůnih zrakoplova nije biţo u biI.o kakvoj vezi s letom helikoptera. . Primljena je na znanje/izjava generala Mirčetića da su odluku o zaustavljanju helikoptera donijeli Komanda V zrako- plovnog korpusa i Oblasna kontrola letenja Zagreb. ,/ zz U dogovoru s aoktorom Brkišem, tajnik Komisije Pred-- sjedništva Republike Hrvatske Krešimir Mikolčić . otputovao je dana/25.'rujna 199Q. u Beograd radi pripreme daljnje zajedničke suradnje, Medjutim, tom prigodom nije n1šta d ţ ogovoreno. / 1Iz . U skladu sa zajednidkim zaključkom obje Komisijeůsa sastanka u Zagrebu, predsjednik Komisije Predsjedništva RepubZţe rirvatske je dana l. 10. 1990. telefaksom zatražio od reds.ednika Komi,sij e SZV-a da ga obavijesti kada bi se moglo saslušati gene- rala Jurjevića, pukovnilca Bajića i potpukovrţika Miokovida. (Hina - nastavlja se) - ' 3 Slijedećeg dana, tj. 2.10. Z39Đ. Krešim=r Mikolčić j / e prţmio telefax dr Brkića, predsjednika Komisije SIV--a i ' kop j ' i u dopisa.Generalštaba OS SFRJ broj: 3ţ3--1 od 21.9.1990. što ga j e potpisao general--potpukovnţ.k Milan tRužinovski. U svom dopisu Generaxštab obavještava Komisiju SIV-a: "Pošto je formirana savezna komisija za ispitivanje ovog slučaja, (.:.), i pošto je JNA u iskljućivo j nadležnosti Federacij, e a ne republika; to nema potrebe niti opravdanja da republj,čka ko- . , mlsija razgovara sa bilo kojim pripadnikom JNA. Savezna komisija prema svome planu rada i svome nahodjenju, može razgovarati/sa pomenutim starešinama radi ' sticanţa uvida u pravo stanje". U svom popratnom pismu dr, Brkjţć /je izvi7estio: "iComisija SIV-a za utvrdj ivanje nač.i.na postupaka nadležnih ' organa u vezj. leta MUP Republike Firvatske je obavila razgovor sa p ukovnikom Bajicem i Mj. okovićem. Sa /rezjmeom tih razgovora Vi ste uglavnom upoznati kroz na;;e dosadašnje konlak-re". Ocjenjujuči sadržaj navedenih do pisa Komisija Pred- sţednzštva Republike Hrvatske smatra aa više nema izgleda za konstruktivnu suradnj n s Komis ij om /. SIV-a. f Nakon razmatranja sve prţkupljone gradje Komisija z a k 1 j u č u j e : l. i,et helikoptera Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Hrvatske zaustavljen je intervencijom Kontrole letţnja l B.jhač. . , / ů 2. Odluku o zaustavljanju helikoptera donijela je Komanda V zrakoplovnog korpusa i provela preko Aerodromske kon- trole letenja Bihać. 3. Prema magnetofonskoj snimci dana 17.8.1990. u _ 13 16 30 sati poslije najave da h ' ů , elikopteri lete na pravcu ů Ogulin-Otoćac-Zadar uz preciziranje da slijetan a u Otočcu neće . biti nego tek u Zadru, i nakon potvrde Kontrole letenja Bihać aa ţ e ovaj let odobren rij ečţna "u redu" 3 minute i 5 sekundi j kasnije Kontrola letenja Bihać izdala j e naredj enj e da s e heli- / kopteri/vrate nazad preko Ogulina u Lučko ili da će u protivnom (Hina -,nastavlja se) . 1 . e re ţee,/ ""y , ţ nj 1h b1ti 'tdignuţ1 lovci". Tz sadržaja razgovora izmedju lControle leta Bihač i ů' pilota helikoptera Komisija je došla ao zaključk ů motiv ' a da razlogeůi e zaustav1janja'helikoptera M1nistarstva unutrašnj1h poslov; RePţlike Iirvatske ne ţtreba tražiti u ů sfezţi brige za sigurnost leta. . ů, . ţ. Izrečena pri5 etnja 'rdizanj a lovaca", ako s . . e heli- kopter1 ne vrate naůpolazn1 aerodrom Lučko, u suprot ' nosti j e s važedj"m propis1ma koji se prjmjenjuju ţ ' ů u slučaţu kada se domaći civ2lni ili državni zrakaplov r ne p xdržava uvjeta leta. 5. Komis1ja Predsjednxštva Republike Fţrvatske je toku svog u a rada razgovarala sa zapovjednikom grupe he2ţ,koptera M1nistarstva unutrasnjih poslova Republike Hrvatske Mladenom Yeseličem. - U svojoj pismenoj izjavi Mladen Vesel ' "predo ,. ić ţe naveo: ţjecajuEi da se nešto nenormalno u smislu odobrenja a voj nih zxţakoplovnih vlasti dogadj a, samoinicij ativno sam se uputio u komandu 5 zrakoplavnog ko rpusa, gdje me je primţo puko- vnik Baţ ić Lţ ubinko iz Sastava 15 cieivjţzij e protuzračne obxţane. Iekoristivši osobţzv ţjvznanstvo pokušao sam ů , , se dogovoriti oko sanaciţa eventualna, nesporazuma, aţ,y mi je on saslušavši m ,odgomario slijedede: "Armžja ů nikada neće đoţvolitjţ graajanski rat, ciţepanje:, ili nestanak Jugoslavije. Ti kao moj kolega znaš kakova mi sredstva imamo mišleći na sr edstva za obaranje zra- ' ko ' . ů plova, spominjući rakete za samonavodje ' nţ e zrak--zrak i avionske topove, pa te molim da im odmah narediš kao ir helikopterske komand ţ edlnice nj jţhov povratak j. to stnj e s ra ovdj e sa tno teleforţa , Ja sam ga tada zamolj.o da p ' s ţ'lj eči presretanj e ů eventualno obaranje, obećavši mu da ću odmah vOm /savjetu,. ali sred t ' , postupiti po njego- s vz.ma veze iz našeg Operativnog dežurstva. ů Nakon njegovog ţđćeg teTefonskog ' razgavora sa gene- . ralom čij e ţn . e nisam cuo, izdao ţe predamnom na ' redţenje o zabrani Polijetanja presretača obzirojn na naš razgovor i obećanja". Buduči da j e Generalštab OS ţţ'RJ ů ' dništ onemogućzo Komisiji odsj e va . Repubke ţůvatske da razgovara s pţovnikom (Hina - nastavlja se) . 2 - Bajićem, Komisija nema razloga da ne prihvati kao istinit iskaz Mladena Veselića, zapovjednika grupe helikoptera. U Zagrebu, 4. listopada Prof. dr. Hrvoje Kačić Ivan Matija, dipl. pravnik kapetan Juraj Salaj Prof. dr. Siniša Triva Milan UUković, odvjetnik (Hina - svršetak) : 120000 MET oct 90

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙