PISNO ZAUSTAVLJENI I VRAĆENI U BAZU
$
ZAGREB, 12. listopada (Hina) - Predsjedništvo Republike
Hrvatske usvojilo je na večerašnjoj sjednici Izvješće
svoje Komisije za utvrdivanje okolnosti pod kojima su
zaustavljeni helikopteri Ministarstva unutrašnjih poslova
Republike Hrvatske dana 17. kolovoza 199o., od 31. kolovoza,
te Dopunu istoga Izvješća, od 4. listopada. Njihov je
sadržaj slijedeći:
Predsjedništvo Republike Hrvatske svojom odlukom od 22. kolovoza
1990. godine imenovalo je Komisiju u sastavu: predsjednik Komisije
prof. dr. Hrvoje Kačić, zastupnik u Saboru; članovi Komisije:
Ivan Matija, predsjednik Vijeća udruženog rada Sabora kapetan Juraj
Salaj, prometni pilot, dr. Siniša Triva, sveučilžšni profesor, i
Milan Vuković, odvjetnik, te tajnik Kamisije - Krešimir Makolčić,
- savjetnik u Predsjedništvu Republike.
l. Komisija ima zadatak da utvrdi činjenice i izvede
zaključak o okolnostima pod kojjma je došlo do prekida leta i
vraćanja helikoptera Ministarstva unutrašnjih poslova Republike
Hrvatske na polazni aerodrom dana 17. VIII. 1990. godine, imaju
u vidu pravne propise kojima je uređena zračna plovidba.
2. Komisija je radila u punam sastavu dana 29. VIII.
i 31. VIII. 1990.godine.
II
3. Komisija je pregledala slijedeće dokumente:
1) prijepis magnetofonske trake AKL "Lučko" FRQ 124,50 od
l7.VIII. 1990.godine;
2) prijepis magnetofonske trake AKL Bihać FRQ 127,0 od 17.
VIII, l990. godine;
3) prijepis magnetofonske trake Terminalne kontrole Zagreb FRQ
118,31;
4) izvješće o prisilnom prekidu obavljanja letačkog zadatka
helikopterske jedinice;
5) izjavu šefa pilota Gorana Hero o događajima dana 17. ViII.
1990.godine;
6) izjavu pilota helikoptera Irvana Bagarića o događajima
dana 17. VIII. 1990.godine;
7) izjavu pilota helikoptera Vlade Petelineca o događajima dana
17. VITI. 1990. godine;
8) izjavu pilota helikoptera Aleksandra Waltera o događajima dana
17. VIII. i994. godine;
9) priopćenja za javnost Predsjedništva Republike Hrvatske od 18. i 22.
VIII. 1990. godine;
10) izjavu dr. Vuka Obradovića, predstavnika SSNO od 18. VIII. 1990. godine;
11)priopćenje Saveznog izvršnog vijeća od 19. i 20. VIII. 1990.
godine;
12) priopćenje Predsjedništva SFRJ ođ 21. VIII. 1990.godine:
Komisija je također pregledala dopune izjava
pilota Gorana Hero i Ivana Bagarića od 30. VIIl. 1990, te je
neposredno razgovarala s komandirom helikopterske jedinice
Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Hrvatske gospodinom
Mladenom Veselićem.
4. Komisija smatra da nema razloga za sumnju u auten-
tičnost isprava koje je razmatrala:
Pregledom navedenih dokumenata utvrđeno je da
je prijepis snimke magnetofonske trake AKL "Lučko" (l)
ovjerila Komisija u sastavu: Nikola Bračika, Ljubo Vidmar i Mato
Tanjak, dok je snjmak magnetofonske trake AKL "Bihać" (2) ovjerila
komisija u sastavu: Miloš Krndija, načelnik OKL "Zagreb", Nikola
Bračika, zamjenik načelnika OKL"Zagreb", i Bruno Stijović, stručni
suradnik za operativne poslove - instruktor, a prijepis snimke
magnetofonske trake Terminalne kontrole Zagreb i OKL Zagreb ovjerila
je komisija u sastavu: Ivikola Bračika, Bruno Stijović i
p.p. Jozo Perković.
Komisija je utvrdila da su piloti helikoptera Goran
Hero, Ivan Bagarić, Vlado Petelinec i Aleksandar Glalter, koji
su sudjelovali u razgovorima s navedenim kontrolama letenja,
u svojim pismenim izjavama koje su predali Komisiji potvrdili
da je sadržaj očitanih prijepisa magnetoronskih traka AKL
"Lučko", OKL "Zagreb" i AKL "Bihać" istinit.
III
5. Iz snimaka magnetofonske trake AKL, "Lučko" proizlazi
da su helikopteri Ministarstva unutrašnjih poslova - YU HBZ,'
kojima je upravljao pilot Vlado Petelinec, helikopter YU HBM,
kojima su upravljali pilot Goran Hero i kopilot Ivan Bagarić,
te helikopter YU HBC, s pilotom Aleksandrom Walterom, od AKL
"Lučko" dobili potvrdu najave prelijetanja s aerodroma Lučko
u školski centar u Šimunskoj ulici u Zagrebu.
6. Iz Šimunske ulice najavili su vraćanje na aerodrom
Lučko, a zatim nastavak leta prema Ogulinu i Kninu. Podatak o
namjeravanom slijetanju u Kninu naknadno je izmijenjen, bez
navodjenja podataka gdje bi se helikopteri trebali konačno
spustiti.
7. Kontrola letenja obavijestila je pilote da se njihov
let vodi pod vojnim brojem 7303.
8. Iz prijepisa snimka magnetofonske trake terminalne
kontrole Zagreb vidljivo je da je kontrola letenja Zagreb preu-
zela praćenje navedenih helikoptera s aerodroma Lučko preko
Karlovca prema Ogulinu na FRQ 117,5, te da je zatim uputila po-
sade helikoptera da, radi nastavka leta, održavaju vezu s vojnom
kontrolom leta "Bihać" na FRQ 127,0. Iz prijepisa snimke magne-
tofonske trake AKL Bihać vidljivo je da je navedena vojna kontro-
la letenja preuzela praćenje helikoptera do njihovog slijetanja
u Ogulinu. Vodja grupe sletio je u Ogulinu u 12, 07 sati, a u
12,09,34 sata na zemlji u Ogulinu bila su sva tri helikoptera.
Ta ista kontrola letenja primila je najavu nastavka
leta helikoptera iz Ogulina, u 13 ,14, 28 sati preko Otočca do
Zadra.
9. Kada su se helikopteri već nalazili u zraku, u
13, 19, 35 sati uslijedio je slijedeći razgovor između AKL "Bihać"
i posade helikoptera (H-helikopter; K-kontrola letenja):
"13,19,35 K - YBM kontrola Bihać.
H - Bm sluša.
K - Stiglo je naređenje vratite se nazad preko
Ogulina za Lučko znači lBQo unazad za Lučko u
protivnom bit će dignuti lovci na vas.
H - YBC.
K - YUHBM Bihać
H - na prijemu
K - YBM
H - slušamo .
K - YBM jeste li razumeli, nazad za Lučko u
protivnom lovci će biti dignuti na vas
H- razumeo YBM.
K - U redu javit ćete mi Ogulin 100 metara
K - Recite mi gorivo YBM.
H - imam goriva do Lučkog.
K - U redu hvala.
K - YBM znači 100 metara ćete mi javiti Ogulin
zajedno sa pratiocima.
H - Tako je javit ćemo Ogulin 100 metara s pratiocima
13,21,48 H - Bihać Bm.
K - Slušamo.
H - Možete li nam reći razlog zbog čega se moramo
vratiti.
K - Ovako razlog meni nije rečen, samo je rečeno to
naređenje da se vratite nazad, javit ćete mi
Ogulin 100 metara sa pratiocima.
H - U redu ali interesuje me čije je naređenje ja moram prneti svojima.
K - Idite vi prema Ogulinu ćut ćemo se.
13, 22, 28. H - OK idemo prema Ogulinu, čekamo naređenje.
13,22,47 K - YBM Bihać.
H - Slušam YBM slušam.
K - Ovakvo naređenje je došlo od mog višeg pretpostavljenog, zašto,
kako, o čemu, dobit ćete kada sletite u Lučko. +
'
H - U redu razumio."
10. U skladu s naređenjem AKL "Bihać" helikoperi su
prekinuli let u pravcu Zadra i krenuli natrag prema Zagrebu:
11. Nakon što je OKL "Zagreb" preuzela praćenje heli-
koptera koji su se vraćali u Zagreb, posada helikoptera je po-
novo pitala, sada OKL, Zagreb (A-helikopter; K-konontrola letenja);
"A - Možete nam možda dati objašnjenje zašto iz Ogulina ne
možemo za Zadar.
K - Ne možete zbog drugog razloga saobraćaj i svega toga i
doblli smo naređenje da vas vratimo natrag bezbedno, ništa
drugo, ne možete proći kroz te rejone dole.
A - A od koga naređenje
K - To vam ne mogu reći preko radio-veze, možete me nazvati
posle preko telelona.
12. Pregledam prijepisa magnetofonsks trake Komisija
je utvrdila da je AKL "Bihać" u području Ogulina bila u radio-
vezi na istoj valnoj dužini s dva zrakoplova:
sa zrakoplovom SANA 411 u vremenu od 11,21 do 11,26 sati, te u
12,11,12 sati, ada je taj zrakoplov otišao na slijetanje; nakon toga
je u 12,39 sati vođen razgovor sa zrakoplovom SANA 416, koji je
tada poletio za Ogulin i u 13,04 sati otišao na slijetanje.
13. prema odredbi. čl.9. st. 21. Zakona o
zračnoj plovidbi od 23. 8. 1986. (Sl.list SFRJ 45/86 od 1. 8.
1986.godine) zrakoplovom se smatra svaka naprava koja se može
održavati u atmosferi zbog reakcije zraka.
" Civilni su zrakoplovi, u smislu ovog zakona, svi,
zrakoplovi osim vojnih zrakoplova, zrakoplova organa unutrašnjih
poslova i carinskih zrakoplova (čl. 3. zakona)
14. "Zračni prostor slobodnog letenja prostire se
izvan aeroodromske zone do visine 450 metara iznad terena"
(Čl. 7. st. 5. Pravilnika o letenju zrakoplova Sl.list SFRJ broj-
18/79 i broj 4/83)."
15. "Kontrolu letenja civilnih, vojnih i carinskih
zrakoplova i zrakoplova organa unutrašnjih poslova u jugosla-
venskom zračnom prostoru obavlja Savezna uprava za kontrolu
letenja preko svojih područnih organizacijskih jedinica, uz
uvjete i na način što su utvrđeni ovim zakonom i propisima
donesenim na temelju ovog zakona" (čl.180. st.1.zakona).
16. "Savezna uprava za kontrolu letenja može, u odre-
đenom dijelu zračnog prostora, ili na određenom aerodromu,
privremeno zabraniti ili ograničiti letenje ako to zahtijevaju
interesi narodne obrane ili sigurnost zemlje, ili sigurnost
leta određenog zrakoplova ili grupe zrakoplova" (čl.l84.st.1.
zakona).
"Zabranu letenja, odnosno ograničenje letenja iz "
stava 1. ovog člana, Savezna uprava za kontrolu letenja objav-
ljuje na način uobičajen u zračnoj plovidbi, najkasnije 30
sati prije sata stupanja na snagu zabrane ili ograničenja odnos-
no odmah ako to zahtijevaju iznimne okolnosti"
(čl. 184.st.2. zakona).
"Zabranjene i uvjetno zabranjene zone određuje sa-
vezni organ uprave nadležan za poslove narodne obrane, a zabra-
na se objavljuje na način uobičajen u zračnoj plovidbi" (čl.
13. st.3. zakona).
Z A K L J U Č A K
Helikopteri YU-HBZ, YU-HBM i YU-HBC Ministarstva
unutrašnjih poslova Republike Hrvatske poletjeli su s aerodroma
Lučko l7. 8. 1990. u 9,40 sati na izvršenje određenog zadatka.
Helikopteri su najavili let nadležnoj kontroli lete-
nja u skladu s postojećim propisima. Kontrola letenja primila
je najavu, na znanje i pratila je let helikoptera ne stavljajući
nikakvih prigovora ni ograničenja.
3
Let helikoptera odvijao se na visini koja ne prelazi
450 metara iznad terena. Taj zračni prostor spada u sloj sla-
bodnog letenja, ukoliko ne zadire u zračni prostor aerodroma
(čl. 7./st. 5. Pravilnika o letenju zrakoplova (Sl.list SFRJ
br.IO/79 i 4/83).
4
Bez prethodne najave i bez navođenja razloga, u
13,19,35 sati vojna kontrola letenja "Bihać" naredila je grupi
helikoptera Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Hrvat-
ske da prekinu let i da se vrate na polazni aerodrom Lučko,
uz prijetnju da će, ako ne postupe po naređenju, na helikop-
tere biti podignuti lovci".
Budući da vođa grupe helikoptera nije odmah potvrdio
da će postupiti po naređenju, vojna kontrola leta Bihać je u
13, 20 sati ponovila istu naredbu.
5
Na ponovljenu naredbu grupa helikoptera koji postupila je
prema naređenju.
6
Predstavnik SSNO za informiranje pukovnik dr. Vuk
Obradović izjavio je da nisu točne izjave predsjednika Repub-
like Hrvatske dr. Franje Tuđmana i predsjednika Vlade Stipe
Mesića da su avioni ratnog zrakoplovstva presreli helikoptere
i da su ih primorali na povratak na aerodrom Lučko.Helikopteri
su, po njegovom navodu, letjeli mimo najavljene i odabrene
marš-rute,pa ih je kontrola leta, postupajući po propisima
obvezala na prekid leta i vratila na polazni aerodrom (v. II,
3. 10).
Izjave dr. Vuka Obradovića nisu u skladu činjenicama
što ih je Komisija utvrdila:
1) Vojna kontrola letenja Bihać pokrenula postupak presre-
tanja helikoptera MUPRH time što im je izdala naredbu da
prekinu let pod prijetnjom "podizanja lovaca" na helikoptere.
2) Ne postoji propis o koridorima letenja za zrakoplove koji
lete u sloju slobdnog leta Kontrola letenja je prihvatila
najavljenu rutu. Helikopteri nisu letjeli mimo najavljene
i odobrene maršrute.
3) Kontrola letenja nije postupala po propisima kada je heli-
kopterima naredila da se vrate na polazni aerodrom, jer takvog
ovlaštenja po zakonu nema (zakon ovlašćuje samo eventualno
vraćanje na odobrenu rutu).
7
Temelj za presretanje nije, prema tome, bio nepoš-
tivanje važećih propisa o marš-rutama. Temelj bi se mogao tra-
žiti jedino u primjeni odredbe čl. 184 Zakona o zračnoj plo-
vidbi, na temelju kojeg Savezna uprava za kontrolu letenja
može na određenom dijelu zračnog prostora privremeno zabraniti ili
ograničiti letenje, ako to zahtijevaju interesi narodne obrane
ili sigurnosti zemlje ili sigurnost leta određenog zrakoplova
ili grupe zrakoplova.
8
Komisija nije mogla utvrditi okolnosti koje bi upu-
ćivale na to da Su organi uprave nadle-ni za poslove narodne
obrane mogli zabraniti ili ograničiti letanje helikoptera
Ministarstva unutrašnjih poslova poslova Republike Hrvatske
u skladu sa zakonskim ovlaštenjima (čl. 184 Zakona o zračnoj
plovidbi).
U Zagrebu, 31. kolovoza 1990.
Prof. dr. Hrvoje Kačić
Ivan Matija, dipl. pravnik
Kapetan Juraj Salaj
Prof. dr. Siniša Triva
Milan Vuković, odvjetnik
(Hina - svršetak)
..
DOPUNA IZVJEšćA OD 31. KOLOVOZA 1990.
KOMZSIJE PREDSJEDNIšTYA REPUBLZKE HRVATSKE ZA UTVtZ.DJZVANJE ů
4KOIţNOSTI POD KOJIMA SU ZAUSTAVWENI HELZKOPTE.RI MiNISTARSšVA
UNUTRAšNJIţd POSLOVA REPUBLIKE HxţVAţSKE DANA l7.KOLOVO2A 1990.
Komţ.sija Predsj edništva Republilce Hrvatske i Komisi a
SIV--a održale su ţzajednički sastanak u prostorijama ObI.asne
kontrole 7.eta u Zagrebu dana 13. rujna 1990., na kojem su biZi
prisutni:
članovi Komisije Predsjedništva RepublikeţHrvatske:
uri ţţvţtL.LSţţ e
- kapetan Juraj Salaj,/član Komisije
proţ. dr.Siniša Triva član Komisije
- MilanţVuković, član Kamisije
Kreš.imir Mikolčjţć
.
, taţnik Komisije.
članovi Komisije Saveznog izvršnog vijeća:
- dr.Alojz Brkić, predsjednik Komisije
- Sead Hodžić,ůčlan Komisije/
ů ů - gen.major živan Mirčetić "
, clan Komisi e
- g 7 iktor
en.ma or V Zupančţ,ć, član Komisije
- potpukovnik Radomir Javičić,
član Komisije.
U očekivanju da će biti saslušani u zgradi Oblasne
.kontrole leta Zagreb bili su prisutni radnici Minžstarstva unu-
- trašnţih poslova Republike Hrvatske koji su upravljali helikop-
terima Ministarstva dana l7.kolovoza 1990.godine i zapovjednţ
grupe helikoptera Mladen Veseli6.
Komisija Predsj ednis"ůtva Republike FIrvatske prethođno
j e pismejno zatražila da predsj ednik Komisij e
Saveznog izvršnog
vijeEa omogući saslusavanje petpukovnika Miokovića, pukovnika /
ů Bajţca i gţerala Jurjevića, čija s
e imena spominj u u izvj eštaj ţna
(Hina - nastavlja se)
""'ů"" - - ů ;
.
.
(R)
službenika Mi.nistarstva unutrašnjiţůi poslova Republike firvatske
povodom zaustavljanja leta helikoptera 17.kolovoza 1990,godj.ne.
, Navedeni oficiri JNA nisu došli/jer su, prema izjavi
generala Mirčetića, bili zauzeti i to: general Jurjević prţ.mo-
predaJom dužnosti a potpukovnik Mioković i pukovnik Bajić su
bili na drugim zadacima. ů. .
'ů Zbog odsutnosti najavljenih oficira
na tom sastanku
nije se nikoga saslušavalo. /
/Komisije su na tom sastanku zak7.jučžle: , .ů
ů l. da nastave zajedničku suradnju;ů
2. da su magnetofonsJci sn.imci svih trij u kontrola
letenja istj.rţiti;-
3. da su zrakoplovi koj i se na magnetofonskim snţj.mkamţ
spominju pod nazivom SANA 411 i SANA 416 - vo n' koplo p
ů j ţ zra vi ti ţ
MI6 21, a letjeli su istovremeno iznad područja na kojarn su
letjeli helikopteri Ministarstva unutrašnjih poslova Republj.ke
firvatske. Prema xz avi generala Mirčetića let nau.erţenih /vojůnih
zrakoplova nije biţo u biI.o kakvoj vezi s letom helikoptera.
. Primljena je na znanje/izjava generala Mirčetića da
su odluku o zaustavljanju helikoptera donijeli Komanda V zrako-
plovnog korpusa i Oblasna kontrola letenja Zagreb. ,/
zz
U dogovoru s aoktorom Brkišem, tajnik Komisije Pred--
sjedništva Republike Hrvatske Krešimir Mikolčić
. otputovao je
dana/25.'rujna 199Q. u Beograd radi pripreme daljnje zajedničke
suradnje, Medjutim, tom prigodom nije n1šta d
ţ ogovoreno.
/ 1Iz .
U skladu sa zajednidkim zaključkom obje Komisijeůsa
sastanka u Zagrebu, predsjednik Komisije Predsjedništva RepubZţe
rirvatske je dana l. 10. 1990. telefaksom zatražio od reds.ednika
Komi,sij e SZV-a
da ga obavijesti kada bi se moglo saslušati gene-
rala Jurjevića, pukovnilca Bajića i potpukovrţika Miokovida.
(Hina - nastavlja se)
-
'
3
Slijedećeg dana, tj. 2.10. Z39Đ. Krešim=r Mikolčić
j /
e prţmio telefax dr Brkića, predsjednika Komisije SIV--a i '
kop j '
i u dopisa.Generalštaba OS SFRJ broj: 3ţ3--1 od 21.9.1990.
što ga j e potpisao general--potpukovnţ.k Milan tRužinovski.
U svom dopisu Generaxštab obavještava Komisiju
SIV-a:
"Pošto je formirana savezna komisija za ispitivanje ovog slučaja,
(.:.), i pošto je JNA u iskljućivo
j nadležnosti Federacij,
e a
ne republika; to nema potrebe niti opravdanja da republj,čka ko-
. ,
mlsija razgovara sa bilo kojim pripadnikom JNA. Savezna komisija
prema svome planu rada i svome nahodjenju, može razgovarati/sa
pomenutim starešinama radi '
sticanţa uvida u pravo stanje".
U svom popratnom pismu dr, Brkjţć /je izvi7estio:
"iComisija SIV-a za utvrdj ivanje nač.i.na postupaka nadležnih '
organa u vezj. leta MUP Republike Firvatske je obavila razgovor
sa p
ukovnikom Bajicem i Mj. okovićem. Sa /rezjmeom tih razgovora
Vi ste uglavnom upoznati kroz na;;e dosadašnje konlak-re".
Ocjenjujuči sadržaj navedenih do
pisa Komisija Pred-
sţednzštva Republike Hrvatske smatra aa više nema izgleda za
konstruktivnu suradnj n s Komis ij om /.
SIV-a.
f
Nakon razmatranja sve prţkupljone gradje Komisija
z a k 1 j u č u j e :
l. i,et helikoptera Ministarstva unutrašnjih poslova
Republike Hrvatske zaustavljen je intervencijom Kontrole letţnja
l
B.jhač. .
, / ů 2. Odluku o zaustavljanju helikoptera donijela je
Komanda V zrakoplovnog korpusa i provela preko Aerodromske kon-
trole letenja Bihać.
3. Prema magnetofonskoj snimci dana 17.8.1990. u _
13 16 30 sati poslije najave da h ' ů
, elikopteri lete na pravcu ů
Ogulin-Otoćac-Zadar uz preciziranje da slijetan a u Otočcu neće
.
biti nego tek u Zadru, i nakon potvrde Kontrole letenja Bihać
aa ţ e ovaj let odobren rij ečţna "u redu" 3 minute i 5 sekundi
j
kasnije Kontrola letenja Bihać izdala
j e naredj enj e da s e heli-
/ kopteri/vrate nazad preko Ogulina u Lučko ili da će u protivnom
(Hina -,nastavlja se) .
1
. e re ţee,/ ""y
,
ţ nj 1h b1ti 'tdignuţ1 lovci".
Tz sadržaja razgovora izmedju lControle leta Bihač
i
ů' pilota helikoptera Komisija je došla ao zaključk ů
motiv ' a da razlogeůi
e zaustav1janja'helikoptera M1nistarstva unutrašnj1h poslov;
RePţlike Iirvatske ne ţtreba tražiti u ů
sfezţi brige za sigurnost
leta.
. ů,
. ţ. Izrečena pri5 etnja 'rdizanj a lovaca", ako s
. . e heli-
kopter1 ne vrate naůpolazn1 aerodrom Lučko, u suprot '
nosti j e s
važedj"m propis1ma koji se prjmjenjuju ţ '
ů u slučaţu kada se domaći
civ2lni ili državni zrakaplov r
ne p xdržava uvjeta leta.
5. Komis1ja Predsjednxštva Republike Fţrvatske je
toku svog u
a rada razgovarala sa zapovjednikom grupe he2ţ,koptera
M1nistarstva unutrasnjih poslova Republike Hrvatske Mladenom
Yeseličem. -
U svojoj pismenoj izjavi Mladen Vesel '
"predo ,. ić ţe naveo:
ţjecajuEi da se nešto nenormalno u smislu odobrenja
a voj nih zxţakoplovnih vlasti dogadj a, samoinicij ativno sam se
uputio u komandu 5 zrakoplavnog ko
rpusa, gdje me je primţo puko-
vnik Baţ ić Lţ ubinko iz Sastava 15 cieivjţzij e
protuzračne obxţane.
Iekoristivši osobţzv ţjvznanstvo pokušao sam
ů , , se dogovoriti oko
sanaciţa eventualna, nesporazuma, aţ,y mi je on saslušavši m
,odgomario slijedede: "Armžja
ů nikada neće đoţvolitjţ graajanski
rat, ciţepanje:, ili nestanak Jugoslavije. Ti kao moj kolega znaš
kakova mi sredstva imamo mišleći na sr
edstva za obaranje zra-
' ko '
. ů plova, spominjući rakete za samonavodje '
nţ e zrak--zrak i avionske
topove, pa te molim da im odmah narediš kao ir helikopterske
komand
ţ edlnice nj jţhov povratak j. to stnj e s ra ovdj e sa tno
teleforţa ,
Ja sam ga tada zamolj.o da p '
s ţ'lj eči presretanj e
ů eventualno obaranje, obećavši mu da ću odmah
vOm /savjetu,. ali sred t ' , postupiti po njego-
s vz.ma veze iz našeg Operativnog dežurstva. ů
Nakon njegovog ţđćeg teTefonskog '
razgavora sa gene-
. ralom čij e ţn .
e nisam cuo, izdao ţe predamnom na '
redţenje o zabrani
Polijetanja presretača obzirojn na naš razgovor i obećanja".
Buduči da j e Generalštab OS ţţ'RJ ů
' dništ onemogućzo Komisiji
odsj e va .
Repubke ţůvatske da razgovara s pţovnikom
(Hina - nastavlja se)
.
2
-
Bajićem, Komisija nema razloga da ne prihvati kao istinit
iskaz Mladena Veselića, zapovjednika grupe helikoptera.
U Zagrebu, 4. listopada
Prof. dr. Hrvoje Kačić
Ivan Matija, dipl. pravnik
kapetan Juraj Salaj
Prof. dr. Siniša Triva
Milan UUković, odvjetnik
(Hina - svršetak)
:
120000 MET oct 90
HAK: Zbog prometne nesreće na A6 u smjeru Zagreba vozi se jednim trakom
Najava događaja - kultura - za nedjelju, 2. veljače
Najava događaja - Hrvatska - za nedjelju, 2. veljače
Najava događaja - svijet - za nedjelju, 2. veljače
La Liga: Getafe i Sevilla odigrali bez golova
Engleska: Nottingham Forest deklasirao Brighton
Marcus Rashford seli u Aston Villu - mediji
SKV: Svijet u 15,30 sati
Pusić zamolio Plenkovića da spriječi da Thompson pjeva na dočeku rukometaša
Arapski šefovi diplomacija odbacili Trumpov prijedlog o premještanju Palestinaca