BEČ, 27. prosinca (AFP/Hina) - Godina Mozarta, osobito obilježena u
Austriji, bila je više nego uspješna za trgovinu i turizam, pokazala su
istraživanja provedena u više hotelijerskih i turističkih poduzeća
austrijske pokrajine Salzbourg.
Godine 1991, salzburška tvrka "Mirabell", jedna od najvećih austrijskih
slastičarni, prodala je 100 milijuna poznatih "Mozart kugli".
Naljepnica Mozart, poslužila je kao reklama za sve moguće proizvode.
"Likeri i parfemi su se zaista vrlo dobro prodavali", izjavio je Peter
Feichtinger, komercijalni direktor kompanije za alkoholna pića.
Knjižare su također profitirale od godine Mozarta. Početkom 1991 g.,
knjižara Gottfried Kasparek (Salzbourg), ostvarila je "eksplozivan bruto
promet" zahvaljujući prodaji knjiga o biografiji slavnoga muzičara. Kuća u
kojoj se Mozart rodio, Gatreidegasse, bila je "doslovce opsjednuta sa nekih
600.000 ljudi, od kojih je 110.000 posjetitelja došlo u kolovozu, što
predstavlja apsolutni rekord", priopćio je Wolfgang Amanshauser iz
međunarodne fondacije "Mozarteum".
Hotelijeri salzburške regije ostvarili su od svibnja do listopada 1991 g.
bruto promet koji je za 10 posto veći nego prošle godine.
(Hina) sj
270756 MET dec 91
Privremenim predsjednikom Sirije proglašen vođa operacije Asadova svrgnuća
Hamilton OK nakon udesa u Ferrariju
Predsjednik HNS-a Lukačić potvrdio kandidaturu za župana Varaždinske županije
SKV: Svijet u 21 sat
Bijela kuća: Poništen dopis o zamrzavanju saveznih sredstava, ne i samo zamrzavanje
SKV: Hrvatska u 21 sati
FINANCIJSKI SERVIS od 29. siječnja 2025.
Usporedni tečajevi poslovnih banaka primjenjivi 30. siječnja
Luiza Bouharaoua dobitnica nagrade Ranko Marinković
Šah: Peta pobjeda svjetskog prvaka