FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ARMANI OTVARA "JEFTINE" BUTIKE

NEW YORK, 17. prosinca (Reuter/Hina) - U znakovitom poslovnom potezu Giorgio Armani, jedan od najpoznatijih svjetskih modnih kreatora, otvorio je svoj prvi "jeftini" dućan u kojem prodaje traperice, košulje i ostale odjevne predmete za manje od 100 američkih dolara po komadu. Novi dućan, otvoren u elitnom manhattanskom kvartu SoHo u New Yorku, zove se "A/X" ili "Armani Exchange" (Armanijeva burza). Dok mnogi prodavači na malo jedva sastavljaju kraj s krajem, nova "Armanijeva burza" bila je prilikom otvorenja dupkom puna kupaca koji su rado plaćali 14 dolara za par čarapa ili 76 dolara za pamučnu košulju. Sam dućan izgleda kao mješavina sofistiricarnog butika i seoskog dućana otvorenog u hangaru za zrakoplove. Izgled, naravno, nije slučajan. Armani kaže da je izgled dućana sličan vojnim "P/X" dućanima u Americi koji "služe svim potrebama američke obitelji po vrlo povoljnim cijenama", a za razliku od vojnih dućana Armani naravno ne prima nikakve državne subvencije. Armani namjerava otvoriti dvadestak takvih dućana po cijeloj Americi, u sklopu velikih robnih kuća kao "Macy's" ili "Bullocks". Iako je Armani najpoznatiji po svojim muškim i ženskim odijelima koja koštaju do 1.200 dolara, i na trapericama zarađuje godišnje svotu od 160 milijuna dolara. Primarni kupci ovakvih odjevnih predmeta su Armanijevi klijenti koji imaju već sve ali im nedostaje nekoliko svakidašnjih sitnica. Armanijeva direktorica Gabriella Forte priznala je da odjeća nije baš jeftina ali "ne smije se zaboraviti da je to od Armanija". (Hina)sj 170914 MET dec 91

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙