TIMMENDORFER STRAND, 20. studenoga (Reuter/Hina) - Nijemci su na
nedavno održanoj ekološkoj konferenciji izjavili da je ekološki
pristup poslovanju postao ključem uspjeha na domaćem tržištu i u
inozemstvu.
"Poduzeća si više ne mogu dozvoliti da u poslovanju ne uzmu u
obzir ekološke komponente", izjavio je Michael Kraemer, direktor
odjela za istraživanja pri "Daimler-Benzu".
"Danas su svi u Njemačkoj zeleni", kazao je također Helmut Maczek,
direktor poduzeća za proizvodnju čelika "Metallgesellschaft" AG.
Maczek je nadalje istaknuo da je njemačko tržište za "zelenu"
tehnologiju dramatično poraslo tijekom protelkih godina, a godišnja
prodaja dostigla je u međuvremenu iznos od 40 milijardi njemačkih
maraka (24 milijarde dolara). Njemački sektor čelika ostvaruje,
primjerice, prodaju na domaćem tržištu od 50 milijardi maraka (30
milijardi dolara).
Tržište za tehnologije kojima se smanjuje zagađenje ili štedi energija,
godišnje će rasti za šest do osam posto.
Rukovodioci čija su poduzeća izvršila znatna ulaganja u ekologiju
rekli su da su takvim postupcima ostvarili znatne uštede koje su im
omogućile da budu konkurentniji na svjetskom tržištu.
"Zašto su Japanci tako uspješni? Zato što imaju najstrože ekološke
propise na svijetu i zato što se prema njima ravnaju", kazao je Ulrich
Steger, predsjednik upravnog odbora "VW"-a, najvećeg proizvođača
automobila u Europi.
Rukovodioci drže da bi slijedeći korak morao biti primjenjivanje
ekoloških mjera u cjelokupnom proizvodnom ciklusu u što se moraju
uključiti i odlagališta za industrijski otpad.
(Hina) do
201030 MET nov 91
Australian Open: Dodig i Mansouri zaustavljeni u 2. kolu
SKV: Svijet u 9,30 sati
Paus: Dabro je morao otići zbog političke i društvene higijene
Dodik i sankcionirani suradnici nastavljaju prkositi nakon novih američkih sankcija
NBA: Pobjede Denvera i New Orleansa
Obavijest korisnicima: Otkazana konferencija za novinare Josipa Dabre
Milić: Premijer Plenković će danas razriješiti Dabru
Prekid vatre daje nadu stanovnicima Gaze
HUP: Na pomolu nova energetska kriza?
Hrvatska obilježava Dan mimoza i Europski tjedan prevencije raka vrata maternice