FLENSBURG, 19. studenog (Reuter/Hina) - "Volkswagen" je u kolovozu ove
godine ponovo bolje prošao na tržištu istočnog dijela Njemačke od glavnog
konkurenta "Opela" i time počeo polako vraćati dio tržišta kojeg je izgubio
u prvom dijelu ove godine.
Njemački Savezni ured za automobile objavio je najnovije statističke
podatke prema kojima je tržišni udio "Volkswagena" i njegove podružnice
"Audi" pao u kolovozu ove godine na 14,1 posto spram 15,5 posto koliko je
držao u srpnju. Međutim, "Opel" je prošao još gore: njegov udio od 15,7
posto u srpnju pao je u kolovozu na 11,7 posto.
U prvih osam mjeseci ove godine "Volswagen" i "Audi" osvojili su 16,9
posto automobilskog tržišta u istočnom dijelu Njemačke, a "Opel" 18,8
posto.
(Hina) sj
191419 MET nov 91
Kina mora proizvoditi više žitarica - udruga
Najava događaja - svijet - za utorak, 25. veljače
Luka Ploče ostvarila lani gotovo 7 milijuna eura neto dobiti
Merz rekao da će pronaći način kako da Netanyahu posjeti Njemačku
Najava događaja - sport - za utorak, 25. veljače
ATP Dubai: Hačanov uvjerljiv protiv Evansa
Riječki The Siids nastupaju 15. ožujka u zagrebačkom Boogaloo klubu
Goblini nastupaju 8. ožujka u zabočkom Regeneratoru
Štrajk u zračnim lukama Koeln i Duesseldorf, u četvrtak i petak u Muenchenu
Real Madrid: Odluka o produženju ugovora s Modrićem na kraju sezone