STOCKHOLM, 11. listopada (Reuter/Hina) - Švedsko poduzeće modne robe
"Hennes & Mauritz" najavilo je da će slijedećeg ljeta jeftina modna obuća
biti veliki hit u Istočnoj Europi. Kompanija zato namjerava otvoriti dućan
u Leipzigu, u istočnom dijelu Njemačke, a planira i daljnje proširenje.
Iako su potencijalni ulagači više nego oprezni kada se radi o ulaganjima u
Istočnu Europu s obzirom na ekonomsku situaciju, tehničke standarde,
infrastrukturu i pravne norme, poslovna politika te tvrtke doživjela je u
svim dosadašnjim pothvatima puni uspjeh.
Jeftina modna roba i reklamiranje plakatima povećalo je dobit tog poduzeća
za 41 posto, na 214,7 milijuna švedskih kruna (34,7 milijuna US dolara).
Poduzeće je brzo ekspandiralo i ostvaruje više od polovice svojih prihoda
iz inozemstva, posebice iz dućana u Njemačkoj, Velikoj Britaniji,
Norveškoj, Švicarskoj i Nizozemskoj. Prodaja u 249 trgovina "Hennesa &
Mauritza" iznosila je 1990. godine 6,6 milijardi švedskih kruna, što je za
19 posto više nego 1989. Prodaja izvan Švedske sudjeluje sa 52 posto u
ukupnoj prodaji, a ove godina planira se otvaranje 20 do 25 novih trgovina.
(Hina) do
111329 MET oct 91
Engleska: Arsenal - Aston Villa 2-2
Netanyahu: Izrael "zadržava pravo na nastavak rata" protiv Hamasa
Italija: Juventus - Milan 2-0
SP Rukomet: Uvjerljivi Slovenci, Španjolci i Francuzi
Liga prvakinja: Rezultati
SP rukomet: Rezultati (1)
Liga prvakinja: Nova pobjeda Podravke Vegete
Lukačić: Dabro izolirani slučaj, HNS je dio vladajuće koalicije
Trump će 'najvjerojatnije' dati TikToku 90 dana odgode prije potencijalne zabrane
Tisuće u Washingtonu kako bi prosvjedovali pred Trumpovu inauguraciju