FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRIOPĆENJE UPRAVNOG ODBORA I POSLOVODSTVA HŽP

ZAGREB, 11. kolovoza (Hina) - Poslovodstvo i Upravni odbor Hrvatskog željezničkog poduzeća uputilo je danas javnosti priopćenje glede odluke o prekidu prometa preko željezničkog čvorišta u Kninu. U njemu se ističe da ne stoje činjenice iznesene u priopćenju "Koordinacije sindikata željezničkog čvora Knin", u kojem se odgovornost za prekid prometa pokušava, "kao što je to činjeno od 14. kolovoza 1990. do danas, prebaciti na Upravni odbor i poslovodstvo Hrvatskoga željezničkog poduzeća". Poslovodstvo i Upravni odbor HŽP-a ističu da je u nedjelju, 4. kolovoza u 23,35 sati, glavnog dispečera HŽP-a izvijestio dispečer Područne operative Knin da je tzv. SUP Krajine zabranio daljnju otpremu iz kninske stanice 35 vagona pšenice, 81 vagon umjetnog gnojiva i tri vagona s 30 automobila "audi 80". "Nadležna služba HŽP-a je sutradan naredila Prometnoj sekciji Knin da se odmah otpreme spomenute pošiljke u skladu s ugovorima o prijevozu. Tom prilikom im je stavljeno na znanje da će, ako se ta naredba ne izvrši u roku od 24 sata, biti zatvorena kninska stanica za sav lokalni i tranzitni promet", ističe se u današnjem priopćenju Upravnog odbora i poslovodstva HŽP-a te dodaje: "Nažalost, ni nakon višekratnih zahtjeva iz Zagreba da se tome udovolji navedena roba nije krenula iz Knina prema odredištima. Stoga je predloženo Upravnom odboru HŽP-a da donese odluku o prekidu prometa preko Knina, što je i urađeno 7. kolovoza. Osim te donesena je i druga odluka da se obustavi isplata dijela plaća za travanj (kad je bila prethodna blokada prometa) te plaća i ostale naknade svima zaposlenim u kninskom čvorištu od 1. srpnja do 7. kolovoza, sve dok zadržana roba ne bude upućena primateljima te dok se ne nadoknadi šteta nastala miniranjem pruge." Tijekom spomenutog razdoblja, naglašava se u priopćenju, HŽP nije dobio nikakvu pismenu obavijest, ni od Prometne sekcije Knin ni od tzv. SUP-a Krajine, zašto su uopće te pošiljke zaustavljene. "O tomu se tek govori u priopćenju 'Koordinacije sindikata', koja ni po čemu nije mjerodavna da daje takve obavijesti, koje su u nadležnosti samo službenih željezničkih organa. To upućuje na činjenicu da su željezničari kninskog čvorišta i te kako umiješani u sve te prljave igre i čvrsto povezani s tzv. SUP-om Krajine", kaže se u današnjem priopćenju Upravnog odbora i poslovodstva HŽP-a. i dodaje da "sve to traje još od kolovoza 1990. miniranjem pruga na tom području, dojavama o miniranjima, maltretiranjem putnika i željezničara itd.". U priopćenju se također naglašava kako je "uočljiva činjenica da bi sve te sabotaže pred isplatu plaća prestale, da bi se potom u još žešćem obliku nastavile". "Stoga Upravni odbor i poslovodstvo HŽP-a ostaje kategorično pri svojim odlukama koje su donesene u skladu sa Zakonom o hrvatskim željeznicama i Statutom HŽP-a, a od nadležnih općinskih organa na kninskom području traži bezuvjetna jamstva za normalno i sigurno odvijanje prometa. To isto traži i od svih željezničkih organa u kninskom čvorištu i pripadajućim prugama, koji su jedini odgovorni za (Hina - nastavlja se) 57. PRIOPĆENJE ... (2) izvršenje važećeg voznog reda i ne smiju se skrivati iza nekakvih 'sindikalnih' stavova. U tome HŽP neće spriječiti ni 'pomoć' koju neki neizravno pružaju kninskim željezničarima, kao što je primjerice telefaks direktora Željezare Split g. Nenada Damjanovića, koji 10. kolovoza izvješćuje HŽP da će morati obustaviti proizvodnju, jer da nisu dobiil nijedan vagon robe, a svakodnevno troše 400 tona starog željeza", kaže se u priopćenju te dodaje da spomenuta tvrtka nije nijednom prosvjedovala, kad je promet preko Knina bio blokiran zbog sabotaža na tom području, a ionako staro željezo dobiva morskim putem u solinsku luku, odakle se ono transportira željeznicom do Splita. " Upravni odbor i poslovodstvo HŽP-a su svjesni svoje odgovornosti pred javnošću, a pogotovu pred brojnim željezničarima na kriznim područjima, koji ulažu nadljudske napore da se u uvjetima bezočnog gospodarskog rata protiv Republike Hrvatske promet ipak odvija. Stoga ničije ucjene ne mogu više biti djelotvorne, jer željezničari samo radom mogu dokazati svoju lojalnost", kaže se na kraju priopćenja Upravnog odbora i poslovodstva HŽP-a. (Hina) do 111728 MET aug 91

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙