FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AMBALAŽA - ČINITELJ LIKOVNOG IDENTITETA METROPOLE

ZAGREB, 3. prosinca (Hina) - Zagreb nema vlastiti prepoznatljiv identitet ni u najraširenijem propagandnom artiklu - ambalaži, po kojem bi se potrošaču dala mogućnost poistovjećivanja kupnje sa gradom Zagrebom, rečeno je na današnjem sastanku predstavnika Hrvatske gospodarske komore - Regionalne komore Zagreba s direktorima i predstavnicima najvećih trgovačkih kuća grada na kojem se raspravljalo o ambalaži kao činitelju identiteta Zagreba. Velika trgovačka poduzeća, "Nama" "Unikonzum", "Slavijapromet" "Standard konfekcija" i ostala, kako je naglašeno tom prigodom, trebalo bi uključiti u rad komisije vezane za projekt standardiziranja vizuelnog prikaza Grada putem trgovačke ambalaže. Nadležna komisija raspravljala bi o modelu financiranja i uvjetima stjecanja prava korištenja trgovačke ambalaže. Regionalna komora Zagreb i gradska uprava imali bi trajno pravo korištenja usvojenih grafičkih konstanti za svoje potrebe bez nadoknade, dok bi ostali korisnici koristili znak na osnovi ugovora potpisanog s "Interpublicom" iz Zagreba. Poduzeća bi se također obvezivala da kroz pravo korištenja likovnih rješenja uplaćuju jedan hrvatski dinar po jedinici ambalaže u fond za promociju grada te bi imali pravo ugraditi tako uplaćeni novac u cijenu proizvoda. Istodobno, budući da Republika Hrvatska nema ured za zaštitu patenata i znakova u zemlji i svijetu, predlaže se donošenje uredbe o korištenju znaka grada Zagreba. (Hina) sj 031145 MET dec 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙