AMSTERDAM, 1. prosinca (Reuter/Hina) - Visoki dužnosnici tvrtke "Philips"
ne očekuju da bi božićni blagdani mogli značajnije popraviti loše prodajne
rezultate četvrtog tromjesečja. Pad prodaje potrošačke elektronike doveo
je u trećem tromjesečju do gubitka od 154 milijuna guldena (86 milijuna
dolara). U odgovarajućem razdoblju prošle godine "Philips" je ostvario
dobitak od 188 milijuna guldena (105 milijuna dolara).
Dužnosnici "Philipsa", međutim, tvrde da će nastojati zadržati svoj dio
tržišta kako bi mogli uvesti nove proizvode. Prošle godine "Philips" je
plasirao dva revolucionarna proizvoda: obrazovno-zabavni compact disk CD-I
i digitalni compact kasetofon DCC koji pruža jednako kvalitetnu
reprodukciju kao i compact disk a može se koristiti i za slušanje običnih
(analognih) kaseta. Potonji proizvod doživio je najveći uspjeh u Japanu,
gdje se prodaje uz pomoć tvrtke "Matsushita", najvećeg proizvođača
potrošačke elektronike na svijetu.
(Hina) sj
010853 MET dec 92
Državna matura: Učenici Međimurske najbolji, Ličko-senjske najčešće zadnji
Pula: Hotel Valkane predao zahtjev za izdavanje građevinske dozvole
Kekin traži hitno rješavanje krize upravljanja u KBC Zagreb
Plinacro: Uskoro započinju radovi na magistralnom plinovodu Zabok-Lučko
Papa pao i natukao ruku, ali je nije slomio
Božinović: Zasad nema novog traga djetetu u Savi
Rashford bi do kraja tjedna trebao odlučiti gdje će nastaviti karijeru
Beograd: Teško ozlijeđena studentica u naletu automobila tijekom blokade
DHK raspisao natječaj za nagrade Juditu, Davidiasa i Slavića
Fuchs: Situacije u Splitu riješene su onako kako je trebalo postupati