FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRVI HRVATSKI FESTIVAL TRŽIŠNIH KOMUNIKACIJA "PROMO 92"

ZAGREB, 17. studenoga (Hina) - Prvi hrvatski festival tržišnih komunikacija "PROMO 92", koji će se održati od 15. do 17. prosinca ove godine u Supetru na otoku Braču, namjerava okupiti najbolju domaću produkciju na području radio i video spotova, tiskanih propagandnih materijala i cjelokupnih propagandnih kampanja, rekao je predsjednik peteročlanog Upravnog odbora festivala Stipe Bulić. Kako se dosad sličan festival za područje bivše Jugoslavije održavao u Portorožu, to je značaj festivala u Supetru tim veći jer napokon treba potaknuti promišljanja o oblikovanju i unapređenju tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, kao i utemeljiti identitet prepoznatljivog proizvoda "Made in Croatia". Uz to treba utemeljiti jako strukovno udruženje, te intenzivirati rad na njegovom uključenju u međunarodne srodne udruge, pojašnjava značaj festivala Bulić, dodavši da napokon treba jasno pokazati da je ekonomska propaganda, te promičba uopće, sastavni dio našeg svakodnevnog okruženja, bilo da je riječ o politici, gospodarstvu, kulturi ili športu. Za nagrade na festivalu natječu se svi radovi objavljeni tijekom 1991. i l992. godine, a koji će organizatorima stići do zaključno prvog prosinca 1992. godine. Prijavljeni proizvodi bit će svrstani u četiri kategorije: tiskani proizvodi, audiovizuelni-propagandni proizvodi (TV-spotovi), audio-propagandni proizvodi (radijski proizvodi), te cjelokupne propagandne kampanje. Najbolje će radove u sve četiri kategorije stručni ocjenjivački sud nagraditi plaketama "Zlatni PROMO", a sudu je ostavljena mogućnost da dodijeli i "Gran Prix PROMO 92" u svakoj kategoriji. U dva dana festivala, organizatori, Hrvatska gospodarska komora - Regionalna komora Split i Marketing društvo Dalmacija, planiraju održavanje Skupštine propagandista Hrvatske, te okruglog stola o političkoj propagandi na kojem će se govoriti o izborima u Hrvatskoj 1992. godine. Uz to, za radni dio festivala predviđena je i prezentacija stranih tvrtki i međudržavnih udruženja, razgovori s uglednim inozemnim gostima, kao i sajam vina, te prezentacija sponzora festivala. (Hina) sj 170828 MET nov 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙