ZAGREB, 1. listopada (Hina) - Hrvatska će turistička ponuda u idućoj
godini biti prisutna na tridesetak sajmova i isto toliko konferencija za
novinare na kojima će se, prema riječima v.d. direktora Glavne direkcije
Hrvatske turističke zajednice Željka Tončinića, prvi put predstaviti i sa
svim prijeko potrebnim propagandnim materijalom poput cjenika, turističkih
karata, plakata i slično. Za to je potrebno najmanje šest milijuna
njemačkih maraka koje bi trebali zajedno osigurati iz državnog proračuna te
Hrvatska turistička zajednica i turističko gospodarstvo.
Za rezultate predstojeće sezone odlučujuće je, ističe Tončinić, hoće li na
vrijeme vlade europskih zemalja povući preporuku da se ne putuje u
Hrvatsku. Naime, bez takve odluke hrvatska turistička ponuda neće se ni u
idućoj godini naći u katalozima najvažnijih turističkih agencija već,
eventualno, u separatima, čime se ona praktički isključuje iz organiziranog
avionskog prometa i čeka je borba za individualne goste kao i aranžmane
cestovnim prijevozom.
(Hina) sj
010755 MET oct 92
Biatlon Ruhpolding: Pobjeda Jeanmonnot, Kožica 80.
EU uvodi antidampinške carine na uvoz zaslađivača eritritola iz Kine
Najava događaja - sport - za petak, 17. siječnja
OIF: Tek pokoji gubitnik
ZSE: Oporavak Crobexa, dosegnuli nove rekordne razine
Dakar reli: Al-Rajhi pred pobjedom
U Ministarstvu poljoprivrede sastanak o mjerama zbog slinavke i šapa u Njemačkoj
HRW osudio stanje ljudskih prava u svijetu, ističe dodatnu bojazan od Trumpa
U čakovečkoj bolnici devet novih pročelnika službi, odnosno voditelja odjela
Cijene nafte blizu 82 dolara