ZAGREB, 1. listopada (Hina) - Hrvatska će turistička ponuda u idućoj
godini biti prisutna na tridesetak sajmova i isto toliko konferencija za
novinare na kojima će se, prema riječima v.d. direktora Glavne direkcije
Hrvatske turističke zajednice Željka Tončinića, prvi put predstaviti i sa
svim prijeko potrebnim propagandnim materijalom poput cjenika, turističkih
karata, plakata i slično. Za to je potrebno najmanje šest milijuna
njemačkih maraka koje bi trebali zajedno osigurati iz državnog proračuna te
Hrvatska turistička zajednica i turističko gospodarstvo.
Za rezultate predstojeće sezone odlučujuće je, ističe Tončinić, hoće li na
vrijeme vlade europskih zemalja povući preporuku da se ne putuje u
Hrvatsku. Naime, bez takve odluke hrvatska turistička ponuda neće se ni u
idućoj godini naći u katalozima najvažnijih turističkih agencija već,
eventualno, u separatima, čime se ona praktički isključuje iz organiziranog
avionskog prometa i čeka je borba za individualne goste kao i aranžmane
cestovnim prijevozom.
(Hina) sj
010755 MET oct 92
Vatikan: Papino stanje se pogoršalo
Italija: Torino - Milan 2-1
Liga prvakinja: Podravka Vegeta peta u skupini, protiv Bresta u nokaut fazi
Napad nožem na istoku Francuske je"islamistički terorizam" - Macron
HNL: Potop Dinama na Rujevici, Rijeka slavila 4-0
Na 31. Đakovačkim bušarima više od 1.500 tradicijskih i suvremenih maski
Ligue 1: Lille s 2-1 bolji od Monaca
Poraz ragbijaša u Poljskoj
Piletić: Zakonom o socijalnoj skrbi posvojiteljima pravo na jednokratnu naknadu
ATP Doha: Naslov za Rubljova