FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SAD: PAD UDJELA KOLA-NAPITAKA NA TRŽIŠTU BEZALKOHOLNIH PIĆA

NEW YORK, 24. rujna (Hina) - Prema pisanju američkih časopisa "Beverage Digest" i "Advertising Age", lani je udio kola-napitaka na tržištu bezalkoholnih pića u SAD-u smanjen 1,4 posto te je početkom ove godine iznosio 60,4 posto. Naime, otkako su se prije 15 godina počeli analizirati ti podaci to je najniži zabilježen udio kola-napitaka na tržištu bezalkoholnih pića u SAD-u. Pritom su čak i dijetne kole, kojih je posljednjih godina prodaja vrtoglavo rasla, prošle godine izgubile 0,4 posto udjela, pa sada drže 20,9 posto ukupnog tržišta. Stručnjaci za marketinške trendove bezalkoholnih pića najavljuju da će se udio kola-napitaka na tržištu SAD-a u ovom desetljeću smanjiti za još pet posto. (Hina) sj 240830 MET sep 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙