NEW YORK, 24. rujna (Hina) - Prema pisanju američkih časopisa "Beverage
Digest" i "Advertising Age", lani je udio kola-napitaka na tržištu
bezalkoholnih pića u SAD-u smanjen 1,4 posto te je početkom ove godine
iznosio 60,4 posto.
Naime, otkako su se prije 15 godina počeli analizirati ti podaci to je
najniži zabilježen udio kola-napitaka na tržištu bezalkoholnih pića u
SAD-u.
Pritom su čak i dijetne kole, kojih je posljednjih godina prodaja
vrtoglavo rasla, prošle godine izgubile 0,4 posto udjela, pa sada drže 20,9
posto ukupnog tržišta.
Stručnjaci za marketinške trendove bezalkoholnih pića najavljuju da će se
udio kola-napitaka na tržištu SAD-a u ovom desetljeću smanjiti za još pet
posto.
(Hina) sj
240830 MET sep 92
U 79. godini umro David Lynch, tvorac Twin Peaksa
Kvarachelija potvrdio odlazak iz Napolija
Sabor u petak o izmjenama Zakona o provedbi carinskog zakonodavstva EU
Medijska zvijezda iz Primorčevog stožera ide u zatvor zbog prijetnji Nikici Jelaviću
Novi francuski premijer preživio glasanje o povjerenju zahvaljujući socijalistima
Puljak (Centar): Čak 243 općine nemaju niti jednog proračunskog korisnika
SAD: Primirje u Gazi počinje u nedjelju unatoč neriješenom pitanju
SP rukometaši: Rezultati (1)
Obilježavanje Godine Ive Tijardovića i Jakova Gotovca
SP rukometaši: Slovenija sigurna protiv Kube