NEW YORK, 24. rujna (Hina) - Prema pisanju američkih časopisa "Beverage
Digest" i "Advertising Age", lani je udio kola-napitaka na tržištu
bezalkoholnih pića u SAD-u smanjen 1,4 posto te je početkom ove godine
iznosio 60,4 posto.
Naime, otkako su se prije 15 godina počeli analizirati ti podaci to je
najniži zabilježen udio kola-napitaka na tržištu bezalkoholnih pića u
SAD-u.
Pritom su čak i dijetne kole, kojih je posljednjih godina prodaja
vrtoglavo rasla, prošle godine izgubile 0,4 posto udjela, pa sada drže 20,9
posto ukupnog tržišta.
Stručnjaci za marketinške trendove bezalkoholnih pića najavljuju da će se
udio kola-napitaka na tržištu SAD-a u ovom desetljeću smanjiti za još pet
posto.
(Hina) sj
240830 MET sep 92
UAE Tour: Tadej Pogačar po treći put najbolji
Najava događaja - svijet - za ponedjeljak, 24. veljače
Puljak: Neće nitko, osim građana Splita, određivati natpise
Najava događaja - sport - za ponedjeljak, 24. veljače
SKV: Svijet u 15,30 sati
SP, biatlon: Elviri Oeberg zlato u utrci sa zajedničkim startom
Zrinka Ljutić: Sretna sam zbog još jednog postolja
SKV: Hrvatska u 15,30 sati
Kremlj smatra obećavajućim dijalog Trumpa i Putina
Županjom u pokladnom jahanju projahalo gotovo 100 konajnika