FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA FRANCUSKA-TURIZAM

Nadnaslov: U Parizu upravo završen salon turizma Tourifirst Naslov: Ni de luxe turizam nije više što je bio Podnaslov: Rat u Zaljevu brutalno ispraznio de luxe hotele lišivši ih bogate poslovne klijentele. Sam hotel nije više sposoban privući turiste. Organizator Salona zaključuje "Nitko si više ne može dozvoliti raskoš zbog raskoši, sve se dovodi u pitanje, a oni koji se neće na vrijeme prilagoditi, neće opstati". Piše: Patrice COLLEN, AFP PARIZ - Žrtva nesigurnosti međunarodne politike i obračunskog kursa što donosi plimu i oseku arapske, američke i japanske klijentele, francusko de luxe hotelijerstvo pokušava se snaći te se sve više okreće "konfekcijskom" turizmu. "Nema više vrhunskih hotela koji samostalno funkcioniraju, niti klijentele koja ne mari za cijene", ocjenjuje Nicolas Orlowski, organizator Salona Tourifirst, posvećenog de luxe turizmu, upravo završenog u Parizu. Iznajmljivači limuzina, vlasnici hotela-dvoraca, stručnjaci za krstarenja i vrhunska organizirana putovanja, svi tvrde isto: sretni dani de luxe turizma su odbrojani. Odsad treba tražiti klijente i nuditi im primamljive usluge. Kao i druga područja de luxe industrije, turizam, a posebno vrhunsko hotelijerstvo, danas se moraju prilagoditi. Brojni veliki dvorci su otkrili snagu marketinga te počinju nuditi sheme koje uz boravak pružaju raznolike sadržaje. Na taj je zaokret vrlo jasno utjecao prije svega rat u Zaljevu, koji je brutalno ispraznio de luxe hotele ostaviviši ih bez poslovne klijentele i primoravši najprestižnije zgrade na sklapanje ugovora poput običnih ljetovališta. Međunaslov: I dvorci se uključili u "konfekcijski" turizam Hotel "George V" u Parizu, koji pripada britanskom lancu Forte, nudi cijene aranžmana vezane uz teme, uglavnom kulturne, kao "Pariz o kojem sanjamo". Paket uključuje, osim boravka, slobodan ulaz u šezdesetak muzeja. "Trudimo se pružiti raznoliku ponudu kako bi nam de luxe turizam upotpunio promet što ga inače ostvarujemo s poslovnom klijentelom", naglašava direktor Georges V. Hoteli Concorde (skupina Taittinger) također su pribjegli paket-aranžmanima. "Sam hotel nije više sposoban privući turiste", naglašava jedan službenik marketinga te skupine. Brošura danas nudi aranžmane: hotel plus muzej, hotel plus golf, hotel plus organizirane vježbe za postizanje dobre tjelesne kondicije. Čak i kruna tog lanca, "Crillon" u Parizu nudi uz sobu bocu šampanjca i gastronomsku večeru. I vrhunsko hotelijerstvo podložno je ratu cijena, a ne štede ga niti velike promjene koje potresaju svijet turizma. Moda zelenog turizma sve više odvlači turiste s mora prema unutrašnjosti zemlje. Nije međutim uspješna samo u kampiranju i seoskim konacima. Udruženje "Život u dvorcima" nastalo 1989. godine, danas broji 140 članova u devet zemalja. Isprva okrenuto strancima, posebno Amerikancima, Talijanima, Britancima (70 posto klijentele), udruženje u Francuskoj prodaje pakete "slobodni dvorci" i "dvorski život u Francuskoj". "Nitko si više ne može dopustiti raskoš zbog raskoši, sve se dovodi u pitanje, a oni koji se neće na vrijeme prilagoditi, neće opstati", zaključuje organizator salona Turifirst. (Hina) mh 152210 MET sep 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙