FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA MARKETING

Nadnaslov: Nov način reklamiranja u Poljskoj Naslov: Poljska, raj za propagandu na zapadnjački način Podnaslov: Šaljući besplatne reklamne primjerke naših proizvoda, potencijalnim potrošačima, svaki se dan osjećam kao Djed Mraz. Piše : Michel VIATTEAU, AFP VARŠAVA - Tri tisuće pisama, nakon objave samog jednog oglasa: bivša Bushova suradnica, sadašnja vlasnica poduzeća za propagandu, ne vjeruje svojim očima. Za samo par dana sakupila je dovoljno informacija za kreiranje banke podataka o skoro milijun potencijalnih potrošača. Pravo blago za pionire istočnog kapitalizma. "U SAD, broj odgovora je 1 do 2 posto tiskanih primjeraka glasila u kojem je oglas objavljen. Ovdje smo dosegli 30 posto. "Oglas tvrtke Phase II, izašao je u weekend izdanju Gazete Wybrocza u 860.000 primjeraka. Prvih sto tisuća pisama čitalaca trebala su biti nagrađena sitnim darovima. Od čitalaca se tražilo da opširno odgovore na pitanja o cijeloj obitelji: dobi, zanimanju, boravcima u inozemstvu, interesima, počev od informatike pa sve do pecanja, fotografije i krojenja, opskrbljenosti audiovizuelnim uređajima, satelitskoj televiziji, športu, automobilima, kućnim ljubimcima, stanovanju i potrošnji duhana. Sa svim tim podacima unesenim u kompjutor, Jarocka je u mogućnosti da u nekoliko minuta napravi popis stotinjak liječnika tridesetih godina koji se bave tenisom i žive na jugu zemlje. Banke podataka područje je na kojem se ta Amerikanka poljskog podrijetla usavršila radeći, za Busha, kao direktorica ekipe od 4.800 dobrovoljaca. Time je pridonijela Bushovom ulasku u Bijelu kuću. Međunaslov: "Mailing", novi način osvajanja tržišta U međuvremenu je osnovala vlastitu tvrtku, Marketing Incentives, koju je prodala kada se iz želje za novim izazovima okrenula poljskom tržištu, objašnjava. Banka podataka omogućuje razvoj "mailinga" ( reklamiranja putem pošte), te slanje besplatnih reklamnih primjeraka proizvoda u velikom broju. Uglavnom se radi o kozmetici, sredstvima za čišćenje ali i prehrambenim proizvodima. Zahvaljujući banci podataka, informacije o prodaji putem pretplate ili pismenim narudžbama mogu se ponuditi precizno ciljanim potrošačima. Phase II je u Poljskoj prva tvrtka koja se obraća individualnom potrošaču, ostali pobornici "mailinga" uglavnom su usmjereni prema raznim poduzećima. Tvrtka se uglavnom oslanja na zapadna poduzeća navikla na taj način promocije proizvoda. Jedna od njih je i američki gigant Proctor and Gamble (sredstva za pranje, pelene), veoma zastupljen na poljskom tržištu. "Volim ovaj posao, osjećam se kao Djed Mraz svaki dan, kaže Jarocka. U svakodnevnoj pošti nalazim pisma u kojima mi se ljudi zahvaljuju, gotovo ljubavna pisma". Poslovnim ljudima koji se žele probiti na poljsko tržište, možda se ova zemlja ne čini više tako božanstvenom. Mjesto Djeda Mraza popunjeno je. (Hina) mh 062227 MET sep 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙