FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROMIDŽBA - NAJVAŽNIJI ZADATAK HRVATSKOG TURIZMA

OPATIJA, 11. kolovoza (Hina) - Republika Hrvatska treba se predstaviti Europi i svijetu kao turistička zemlja sa svim svojim prednostima i posebnostima, istaknuto je na jučerašnjem sastanku Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, održanom u Opatiji pod predsjedanjem direktora Grand hotela "Adriatic" Nikole Karamarka. "Upravo je sada vrijeme za rad na promidžbi hrvatskog turizma kako bismo po završetku rata u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, bili pripravni za intenzivniji nastup na turističkom tržištu", zaključak je s kojim su se suglasili svi članovi Turističkog vijeća. Na sastanku Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice istaknuto je kako treba uložiti dodatne napore za uključivanje hrvatske turističke ponude u kataloge nekih europskih touroperatora za 1993. godinu, iako je za dio njih već prekasno. Također, potrebno je osigurati sredstva za ostale oblike turističke promidžbe (nastupe na sajmovima, kontakte s domaćim i stranim novinarima, tiskanje prospekata, turističkih karata i cjenika) čime bi se Republika Hrvatska mogla i u ovom trenutku dostojno predstaviti turističkoj publici Europe i svijeta. Ovom je prigodom iznijeta i informacija o turističkoj pristojbi u ovoj i idućoj godini, o prijedlozima mjera Vlade Republike Hrvatske za oživljavanje turističkog prometa te o dosad osnovanim turističkim zajednicama. (Hina) sj 111331 MET aug 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙