FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

COCA COLA - STAROSJEDILAC MARKETINGA I IGARA

BARCELONA, 26. srpnja (Reuter/Hina) - Predsjednik Međunarodnog olimpijskog komiteta Juan Antonio Samaranch vrlo je ponosan na komercijalnu uspješnost Igara koju jamče prodaja TV prava i sponzori iz skupine "Top 12", poput Coca-Cole, Vise, Mars Barsa i Kodaka. Uspoređujući velike gubitke iz Montreala 1976. godine s predviđanjima o profitu ove godine u Barceloni on je izjavio: "Vidjet ćete da zahvaljujući reklamama možete organizirati Olimpijske igre koje su najveći sportski događaj na svijetu. Danas, bez komercijalizacije, igre bi propale". Samaranch je preuzeo MOK u vremenu kad je imao 100.000 dolara u banci. Ono što dobiva sada mjeri se milijunima. Coca-Cola je najstariji olimpijski sponzor. Godišnje potroši četiri milijarde dolara uvjeravajući svijet da su "stvari bolje s Colom". Olimpijske igre dobivaju veliki dio tog marketinškog budžeta. Čak i sa sponzorstvom koje doseže 40 posto financijskih sredstava Olimpijskog Komiteta, Coca Cola tvrdi kako se olimpijski duh i dalje održava. Uz stogodišnjicu Igara, 1996. godine održat će se i "Coca Cola Igre" u mjestu iz kojega je "poteklo" to osvježavajuće piće, u Atlanti u Georgiji. Sigurno je dobro imati Igre u vlastitome dvorištu? Na to pitanje u Coca Coli odgovaraju: "Mi imamo veliko dvorište. Atena i Toronto dio su našega dvorište. Dnevno se u svijetu popije oko 600 milijuna boca Coca Cole". Coca Cola spada među starosjedioce marketinga na Olimpijskim Igrama. 1924. na Igre u Amsterdamu poslano je 1.000 boca. U Barceloni će se, tijekom Igara, popiti oko četiri milijuna limenki. (Hina) fp 260914 MET jul 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙