FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MOTIVI PUTOVANJA NJEMAČKE TURISTIČKE KLIJENTELE

STARNBERG, 15. lipnja (Hina) - Njemački Institut za tržišna istraživanja u Starnbergu objavio je rezultate istraživanja o motivima putovanja turista iz zapadnog i istočnog dijela Njemačke. Tako je, prema tim analizama, opuštanje od svakodnevnih stresova važan motiv za 77,5 posto Njemaca iz zapadnog dijela te za 69,1 posto turista iz istočnog dijela zemlje. Prema istom izvoru razlike postoje i u željama za upoznavanjem novog, što je i razumljivo s obzirom na iskustva zapadnih Njemaca stečena na čestim putovanjima, njihovu bolju informiranost itd. Nadalje, razlike se uočavaju i u potrošnji. Tako na odmoru 37,1 posto anketiranih iz zapadnog dijela Njemačke potroši koliko želi i može, a 42,6 posto troši racionalno. Istodobno, 31,2 posto turista iz istočne Njemačke ne vodi računa o izdacima na odmoru, dok 53,2 posto troši racionalno. (Hina)ds 151717 MET jun 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙