FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EUROPA UVODI JEDINSTVENE STANDARDE ZA REKLAMIRANJE PROIZVODA

BRUXELLES, 20. svibnja (Reuter/Hina) - Europski savez za reklamne standarde (EASA), tijelo koje ima ispostave u svim članicama EZ osim Danske i Luksemburga te još u Austriji, Švicarskoj i Švedskoj, objavilo je u utorak da će njegovo briselsko tajništvo od sada donositi stručne presude u svim međudržavnim sporovima koji nastanu na području EZ a tiču se reklamiranja. Tajništvo će proslijeđivati pritužbe u zemlju u kojoj je reklama nastala i obavještavati stranku koja se žali o rezultatima istrage i eventualnim sankcijama. Žalbe će se razmatrati u skladu sa propisima koji važe u zemlji u kojoj je reklama nastala. EASA je ovaj korak poduzela u suradnji sa Europskim reklamnim savezom, tijelom koje okuplja europske reklamne agencije. Smatra se da je on sa ciljem da se preduhitre daljnji pokušaji Europskog vijeća da uvodi ograničenja u europsku marketinšku industriju, kao što je ono koje je Vijeće nedavno pokušalo uvesti protiv reklamiranja duhana. (Hina) sj 200754 MET may 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙