BLED, 12. svibnja (Reuter/Hina) - Turizam bi Sloveniji mogao donijeti
najmanje milijardu američkih dolara godišnje, 300 milijuna dolara više nego
prijeratnih 1989. i 1990. godine, izjavio je ravnatelj slovenske
marketinške agencije Studio Marketing, Zlatko Jančič. Agencija Studio
Marketing glavni je kreator slovenskog imagea u svijetu zadužen za
dizajniranje slovenskih nacionalnih simbola i promicanje slovenskog
turizma. G. Jančič se zalaže za slovensku orijentaciju na elitni turizam.
Po njegovu mišljenju, koje dijele i čelnici najveće slovenske putničke
agencije, "Kompas", orijentacija na masovni turizam značila bi
precjenjivanje slovenskih turističkih kapaciteta i dovela do ugrožavanja
okoliša.
Janko Štebej, ravnatelj "Kompasa", predviđa da će 1992. godine
iskorištenost kapaciteta biti upola manja nego 1990. godine te da će tek
1993. godine slovenski turizam zabilježiti predratne rezultate. On je
dodao da će "Kompas" nastojati iskoristiti nazočnost snaga UNPROFOR-a u
Hrvatskoj kako bi popunio svoje kapacitete.
(Hina) sj
121332 MET may 92
Predmet punjen pirotehničkom smjesom teško ozlijedio dječaka, otac u pritvoru
Camavinga pauzira oko tri tjedna zbog ozljede
Čović: Preglasavanje Hrvata je loša praksa
Stavljen u uporabu novi obalni ophodni brod HRM-a
Rijeka: Program RInovatoRI od ove godine u osnovnim školama
Financijska imovina hrvatskih kućanstava u godinu dana uvećana 10,7 posto
Arheolozi u Pompejima otkrili očuvan termalni kompleks
Putin potpisao sorazum o strateškoj suradnji s iranskim predsjednikom u Moskvi
Tjedna najava događaja - sport - od 18. do 24. siječnja
Najava događaja - sport - za subotu, 18. siječnja