ZADARSKOM I PAŠKOM PODRUČJU
ZAGREB, 28. travnja (Hina) - U povodu izjave predsjednika Skupštine općine
Zadar dr. Živka Kolege, izrečene na konferenciji za tisak u Zadru 27.
travnja 1992., da Ministarstvo pomorstva pokušava progurati izgradnju
pontonskog mosta između Žigljena na kopnu i Prizne na Pagu, čime se želi
zaobići izgradnja Masleničkog mosta, javnosti se danas priopćenjem obratilo
Ministarstvo pomorstva.
Objašnjavajući da su zbog teškoća u pomorskom prometu u zadarskom i paškom
području Ministarstvo pomorstva i Ministarstvo prometa i veza sazvali
sastanak predstavnika tih ministarstava, Ministarstva obnove, općina Zadar
i Pag, te stručnjaka, u priopćenju se ističe da je njegova osnovna svrha
bila da se ubrzaju pripreme i što je moguće prije utvrde i ostvare trajna
rješenja prometa u tom području, a dok se to ne postigne, da se odluči o
provizornim rješenjima. "Zaključeno je da Ministarstvo prometa i veza u
roku od dva tjedna izradi stručne podloge i prijedloge koji će se
kompetentno razmotriti, selekcionirati, javno prezentirati i u okviru
programa cjelovitog prometnog rješenja u zadarskom i paškom području
konačno uputiti hrvatskoj Vladi", kaže se u priopćenju.
Ističući da su na sastanku predlagana različita trajna i provizorna
rješenja (Maslenički most, most kopno - Pag koji nije pontonski, pontonski
most u blizini srušenog Masleničkog mosta, most uporabom rashodovanih
brodova, pomorski tunel i sl.), u priopćenju se navodi da je u prijedlozima
koje će Ministarstvo prometa i veza prezentirati uključena i gradnja
Masleničkog mosta (zbog niza logičnih i nesumnjivih prednosti glede roka
gradnje, cijene, spajanja magistrale, korištenja pripremljene dokumentacije
i dr.). "Neodgovorno je ustvrditi da je bilo kome palo na pamet zaobići
Maslenički most i kako je čitava zamisao usmjerena protiv razvoja
Hrvatske", zaključuje se u priopćenju.
"Začuđujuća izjava predsjednika Skupštine općine Zadar dr. Živka Kolege o
nastojanju Ministarstva pomorstva da brzo i hitno progura gradnju
pontonskog mosta između Prizne i Žigljena (o gradnji pontonskog mosta na
tome mjestu nije se uopće razgovaralo, već o pontonskom mostu u blizini
srušenog Masleničkog mosta), zadovolji sitne interese brodogradnje, prebije
dugove s Češkom i Slovačkom i sl. jest žalosna, veoma žalosna insinuacija,
bez ikakva osnova, sasvim nepotrebna", ocjenjuje Ministarstvo pomorstva.
Osvrćući se i na "pouku" dr. Kolege da se Ministarstvo pomorstva, umjesto
angažiranjem u razrješavanju prometnih problema u zadarskom i paškom
području, pozabavi pomorskim vezama Zadra i Italije, u priopćenju iz
Kabineta ministra se navodi da se o tome dakako vodi računa, te da je
stajalište Ministarstva pomorstva da apsolutnu prednost da prometnim vezama
Zadra s dijelovima Hrvatske tamo gdje su one prekinute, a promet ozbiljno
otežan.
(Hina) mn
281653 MET apr 92
Senzacija u Wengenu, Von Allmen pobjednik superveleslaloma
Varaždin dobiva Regionalni centar za predinkubaciju u pametnoj industriji
Anušić: Hrvatska će moći odgovoriti zahtjevu od 3 posto BDP-a za obranu
MVEP i HND osudili Šešeljevu objavu dokumenata hrvatskih državljana na Informeru
Inflacija u EU ubrzala u prosincu, Hrvatska među zemljama s najvećim rastom cijena
Petrov: Most je prikupio potpise za interpelaciju o odgovornosti Vlade za inflaciju
U ruskom raketnom napadu na ukrajinski grad Krivij Rih četvero mrtvih
Belgija otpustila Tedesca
Parni Valjak najavio za 29. studenog koncert u Areni Zagreb
Australian Open: Pavić i Arevalo u 3. kolu