LONDON, 7. travnja (Reuter/Hina) - Tijekom 1992. godine svjetske tankerske
kompanije morat će poslati u rezališta najmanje 12 tankera kako bi se mogli
nositi sa problemima koje donose znatno umanjene vozarine i sve veći broj
tankera na svjetskom tržištu. Od konca travnja 1991. godine flote tankerskih
kompanija povećane su za 21 novo plovilo.
Zahvaljujući niskim cijenama sirove nafte vozarine u tankerskom prometu
uskoro bi mogle pasti na do sada najnižu razinu. Prosječna dnevna vozarina za
tanker velike zapremnine (preko 160 tisuća BRT) trenutno iznosi 6,200 USD,
gotovo pet puta manje nego početkom 1991. godine. Operativni troškovi tankera
velike zapremnine starog oko 20 godina su oko 12 tisuća dolara dnevno, a kod
novih tankera oni iznose više od 40 tisuća dolara dnevno.
(Hina) do
071543 MET apr 92
Grlić Radman u Kijevu: JI Europa ujedinjena u obrani prava Ukrajine da bira svoj put
Vlada: Dabrino postupanje neodgovorno i neprimjereno, tijela će utvrditi okolnosti
FIBA potvrdila: Hrvatska - Francuska u Jazinama
SAD uvele nove sankcije pojedincima i tvrtkama povezanima s Dodikom
Policija i DORH će provjeriti "sve okolnosti" Dabrine pucnjave
Jadranska liga: Pobjede splitskog Jadrana i Juga AO
Šah: Kashish Manoj Jain pobjednik u Pragu, Bogdan Lalić 11.
Izraelski sigurnosni kabinet odobrio sporazum o prekidu vatre
Hajdaš Dončić o Dabri: Ovo je razlog za ostavku potpredsjednika Vlade
SP Rukomet: rezultati i ljestvice