FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKA TURISTIČKA PONUDA NA AMERIČKOM TRŽIŠTU

DUBROVNIK, 1. travnja (Hina) - U specijaliziranom američkom časopisu za turizam "Travel Agent" s najvećom nakladom u toj oblasti izdavaštva, u broju od 9. ožujka izišao je dugi napis o turističkim perspektivama Hrvatske i Slovenije popraćen fotografijama Dubrovnika i Bleda, pod naslovom "Nove države". Članak počinje konstatacijom: "Europa rijetko može Amerikancima ponuditi nove države, ali Slovenija i Hrvatska predstavljaju ne samo nove političke granice, nego i nove mogućnosti turističke prodaje i nove destinacije po dostupnim cijenama." U članku autorice Marie Lisella dalje se navode sve mogućnosti putovanja u Hrvatsku, unatoč napomenutim postojećim nepredvidivostima vezanim pogotovu za kopneni promet. Osobito se spominje Dubrovnik, čije je povijesno naslijeđe, kako stoji, znatno oštećeno. Navode se i podaci iz UNESCO-va izvještaja o stradanju spomenika kulture, te o naporima za obnovu hotela teško stradalih na dubrovačkom području. Naglašava se činjenica da turoperatori, koji su dosad ta područja prodavali na američkom tržištu, nisu ugasili svoje djelovanje. Neki su se prebacili privremeno na područje susjednih zemalja Austrije i Italije, a neki i na zemlje bivšeg Sovjetskog Saveza, s namjerom da se vrate na prvotni program čim to okolnosti dopuste. Međutim, kako stoji u članku, zanimanje za putovanje u Hrvatsku i dalje postoji a autorica članka navodi da se radi o dvije vrste turista: o ljudima našega podrijetla, koji su još vrlo vezani za svoj kraj i žele ga posjetiti u današnjem teškom trenutku kao i o turistima koje privlače destinacije u ratnim područjima, ako im je zajamčena osobna sigurnost. Međutim, autorica naglašava da za putovanja u nove zemlje turisti moraju posjedovati jaki avanturistički duh. (Hina) sj 011408 MET apr 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙