FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NOVA VIDEO IGRA OSVAJA AMERIKU

NEW YORK, 13. ožujka (Reuter/Hina) - Kada Mick i Mack skaču preko dječjeg video ekrana, to je nešto više od još jedne video igre: to je brak triju ikona sa tri kontinenta. M.C. Kids, igra koja je preplavila američke i kanadske dućane, nastala je kao zajednički projekt britanske Virgin Group Plc., japanskog proizvođača video igara, Nintendo Co Ltd (apsolutni broj jedan u svijetu) i američke McDonald's Corp. Igru je naručio McDonald's, a likove je osmislio Darren Bartlet iz Virgin-a. Postojalo je samo nekoliko ograničenja, a ta su da igra bude bez nasilja i da se radnja dešava u McDonaldland-u. Mick i Mack putuju svjetovima McDonaldlanda, često i naopačke, što je djeci naročito dopadljivo. Tamo sreću druge likove kao što su Ronald McDonald, Hamburglar i Grimace. Važno je i spomenuti da je Mack crnac, jer su se crnci u video igrama uglavnom pojavljivali kao negativni likovi, ili kako bi Amerikanci rekli "bad guys". Dobrom igraču trebati će između 50 i 100 sati da obiđe sve svjetove, procjenjuje Bartlett. Poznavajući sve prečice, on to može učiniti za tri sata. Da bi što uspješnije obišli sve svjetove, Mick i Mack se ne takmiče, oni radije surađuju, pa je iz igre izostao još jedan od karakteristika video igara i općenito američkog načina života. Podpredsjednik Virgin-a, Justin Heber se nada da će se M.C. Kids prodati u nekoliko stotina tisuća prmjeraka. Za uspješan proizvod potrebno je, dodaje Heber, tri stvari: solidna igra, originalni lik poput Indiane Jonesa ili Batmana i dobar marketing. Igra će se u Europi pojaviti krajem godine. (Hina) do 130922 MET mar 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙