FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OD 1. TRAVNJA PO DOMOVNICE U PODRUČNE UREDE ZAGREBA

ZAGREB, 5. ožujka (Hina) - Građani Zagreba će već od 1. travnja, a bez dugih čekanja u redovima, moći podignuti domovnice u svojim područnim uredima, rečeno je na današnjoj sjednici Izvršnog vijeća Skupštine grada na kojoj se raspravljalo o dosadašnjem vođenju evidencije o državljanstvu i o izdavanju domovnica. Kako je rečeno, Izvršno vijeće je osiguralo sve uvjete za automatsku obradu podataka kako bi se svi podaci o državljanstvu i domovnicama mogli prenijeti u područne urede. Izvršno vijeće je u potpunosti prihvatilo i prijedlog proljetnog čišćenja i uređivanja grada, što ga je izradio Gradski sekretarijat za graditeljstvo, komunalne i stambene poslove, promet i veze. Od svih sudjelovatelja, koji su uključeni u program proljetnog čišćenja i uređivanja grada Izvršno vijeće zahtijeva maksimalno angažiranje na njegovom provođenju, a građane moli da poštuju odredbe Odluke o komunalnom redu. Značajne promjene u ustrojstvu komunalnog sustava grada uvjetovale su izradbu nove odluke da komunalne usluge moraju plaćati njihovi neposredni korisnici, a ne stambene zgrade kako je do sada bio slučaj s nekim komunalnim uslugama (npr. voda i toplinska energija). Razlog tome je i nezadovoljavajuća naplata naknada za komunalne usluge. Prema novoj Odluci naknada za komunalnu uslugu plaća se prema količini pružene usluge i po utvrđenoj cijeni. Kako bi korisnici bili zaštićeni, odlukom je utvrđeno njihovo pravo ulaganja prigovora na obračun naknade za pruženu komunalnu uslugu. Toplinska energija će se plaćati zavisno o kvaliteti i količini. Namjera je osloboditi korisnika usluge obveze plaćanja energije, koja je potrošena bez njegovog pristanka, tzv. nametnuta potrošnja (zagrijavanje prostora iznad propisane temperature zbog neodgovarajuće regulacije i nadležnosti davatelja usluge). Davatelj usluge dostavlja račun za potrošenu toplinsku energiju korisniku mjesečno prema stvarnoj potrošnji. Korisnik ima pravo prigovora na količinu i kvalitetu isporučene toplinske energije, obračun kao i druge usluge. Davatelj usluga obvezan je osigurati evidenciju svih prigovora u trajnom obliku, ispitati opravdanost prigovora i u kratkom roku odgovoriti. Na taj način se u većoj mjeri nego do sada štite prava korisnika usluge. Predsjednik Izvršnog vijeća mr. Mladen Vedriš na koncu je sjednice najavio posjet gradu Mainzu, na čiji će se poziv održati i izložba o gradu Zagrebu u travnju. (Hina) 051236 MET mar 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙