RIJEKA, 21. veljače (Hina) - Trajektna linija između kopna i otoka Paga
je nakon rušenja Masleničkog mosta ostala jedina prometna veza s južnom
Hrvatskom, a na taj je pravac poslije nedavnog rušenja šamačkog mosta na
Savi usmjeren i sav cestovni promet prema Bosni i Hercegovini. Stoga se na
prilaznim cestama trajektnim pristaništima Prizna i Žigljen na otoku Pagu
velike prometne gužve, a na ukrcaj u trajekte čeka se i po 12 sati.
Takvo bi se stanje moglo popraviti sredinom travnja, do kada bi trebao
biti sagrađen i drugi trajektni vez u pristaništu Žigljen. Tada bi u obje
luke istodobno mogla pristati po dva trajekta, a na toj bi liniji umjesto
sadašnja tri istovremeno moglo ploviti šest trajekata.
Gradnja drugog trajektnog veza u pristaništu Žigljen stajat će oko 20
milijuna dinara, a sredstva će osigurati Hrvatske ceste. Dosad su tom
javnom poduzeću pristigle četiri ponude građevinskih poduzeća
specijaliziranih za gradnju lučke infrastrukture, a odluka Upravnog odbora
o izboru izvođača radova očekuje se u ponedjeljak 24. veljače.
Treba reći da će se gradnjom tog veza broj trajektnih vožnji za mirnog
vremena povećati sa 70 na 120 na dan, ali će se za nevremena i dalje
ploviti na tri puta dužoj ruti prema Staroj Novalji. Konačno se rješenje
trajektnog prometa na toj liniji može očekivati tek nakon gradnje zimske
luke na Žigljenu. Riječ je, međutim, o projektu vrijednom oko 250 milijuna
dinara, što je zasad preveliki zalogaj za Hrvatske ceste.
(Hina) do
210747 MET feb 92
Izvjestitelj EP-a Tonino Picula počeo posjet Srbiji, bez susreta s Vučićem
SVJETSKA TRŽIŠTA: Europske burze blago porasle, u fokusu Njemačka
NHL: Ovečkin s "hat-trickom" sve bliže Gretzkom
Arhiv HRT-a: Gradivo pred propadanjem, za digitalizaciju treba 38 milijuna eura
SKV: Svijet u 9,30 sati
Von der Leyen u Kijevu u povodu treće godišnjice rata
Papa Franjo, u kritičnom stanju, proveo je mirnu noć u bolnici - Vatikan
ZSE: Očekuje se oprezno trgovanje na početku tjedna
NBA: Učinak karijere Matkovića
Konklava i Chalamet pobjednici na dodjeli nagrada SAG-a