PARIZ, 6. veljače (Reuter/Hina) - "Jas Hennessy" odjel francuske grupacije
"LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton", ove će godine, prema riječima svojih
predstavnika, olabaviti kontrolu nad opskrbom svjetskog tržišta konjakom
ali će bolje kontrolirati cijene nego 1991. godine.
Spojem većeg plasmana konjaka i nešto višim cijenama, grupacija bi ove
godine trebala imati veću dobit. Unatoč slaboj berbi 1991. godine, "Henessy"
ima dovoljno zaliha i može ove godine plasirati više konjaka na tržište.
"Hennessy" je 1991. godine prodao 32 milijuna boca konjaka, 10 posto
manje nego 1990. godine, ali je zato povećao cijenu za 10 posto. Promet
je 1991. godine iznosio 6,23 milijarde frnacuskih franaka (1,15 milijardi
dolara).
"Hennessy" se nada da će porast prodaje na najvećem, japanskom tržištu
koji je tijekom 80-tih bio ogroman, biti znatno manji. U Njemačkoj je
lani zabilježen porast prodaje od 10 posto, a velika potražnja vlada i
na tržištima Meksika i Kine.
U Sjedinjenim Državama je obim prodaje konjaka lani pao za 20 posto,čime
Amerika ostaje teško tržište koje će se vjerojatno tek početi oporavljati
u sklopu općeg oporavaka američkog gospodarstva.
(Hina) do
061053 MET feb 92
Australian Open: Dodig i Mansouri zaustavljeni u 2. kolu
SKV: Svijet u 9,30 sati
Paus: Dabro je morao otići zbog političke i društvene higijene
Dodik i sankcionirani suradnici nastavljaju prkositi nakon novih američkih sankcija
NBA: Pobjede Denvera i New Orleansa
Obavijest korisnicima: Otkazana konferencija za novinare Josipa Dabre
Milić: Premijer Plenković će danas razriješiti Dabru
Prekid vatre daje nadu stanovnicima Gaze
HUP: Na pomolu nova energetska kriza?
Hrvatska obilježava Dan mimoza i Europski tjedan prevencije raka vrata maternice