STOCKHOLM, 4. veljače (Reuter/Hina) - Međunarodna prodaja automobila
švedskog "Volva" pala je lani za 14 posto na 309.300 vozila ističe se u
poslovnom izvještaju tog proizvođača automobila.
Kao i ostatak auto-industrije, "Volvo" je pogođen slabim tržištem
općenito, a posebice u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji i u
Švedskoj gdje je ukupna prodaja pala za više od 50.000 vozila.
Ukupna prodaja u 1991. godini po modelima je iznosila 88.500 vozila za
seriju 940/960 spram 25.100 1990. godine. Od serije 740 prodano je
60.900 automobila, dok je 1990. prodano 145.900 vozila, od tipa 240
nabavljeno je 54.600 vozila (69.800 u 1990. godini), a od serije 340/400
prodano je 97.100 vozila.
Od novog modela 850 GLT koji se nudi na tržištu od sredine 1991. godine
prodane je 8.200 vozila. "Volvo" se prilagodio promjenama na tržištu
smanjivanjem proizvodnje i radne snage.
Udio "Volva" na švedskom tržištu pao je 1991. godine od 20,7 posto na
20,2 posto, a na britanskom tržištu od 3,3 posto na 2,9 psto.
"Volvo" nije dao nikakve podatke za svoje najveće tržište u Sjedinjenim
Državama, ali je istaknuo da konkurencija postaje sve intenzivnija.
(Hina) do
041218 MET feb 92
Inflacija u EU ubrzala i u siječnju; Hrvatska uz bok Rumunjskoj
Fiorentina: Moise Kean je pušten iz bolnice
Kremlj pozdravlja novi američki pristup nakon Trumpovih kritika na račun Zelenskog
Benzin bez promjene, a dizel od sutra za cent skuplji
Splitsko- dalmatinska županija dobila "Mrežu kulture"
Šipić u Slavonskom Brodu predstavio demografske mjere
U sudaru dvaju autobusa na zapadu Njemačke mnogo ozlijeđenih
Radić odbacio Dabrine optužbe: Nijedna od tih izjava nije istinita
Osobe s MS-om od ovoga mjeseca bez ograničenja u terapiji
DOMiNO: Inicijativa o proglašenju Kopačkog rita nacionalnim parkom je promašena