TOKYO, 21. siječnja (Reuter/Hina) - Europski proizvođači zrakoplova pokušat
će proširiti svoje tržište na Japan konkurentnošću svojih proizvoda, a ne
političkim pritiskom, izjavio je jedan predstavnik francuske zrakoplovne
industrije u posjetu Japanu.
"Imamo izvrsnu tehnologiju i ne bojimo se konkurencije. Ne želimo poslovati
vršenjem političkog pritiska jer je naš proizvod dobar sam po sebi", kazao
je Henri Matre, direktor francuskog zrakoplovnog poduzeća "Nationale
Industrielle Aerospatiale" S.A.
Europski prozvođači trenutno prodaju Japanu helikoptere, motore na mlazni
pogon i drugu robu, ali proizvođači iz Sjedinjenih Država još uvijek
vladaju japanskim zrakoplovnim tržištem.
Matre je kazao kako je razlog tome što europski zrakoplov "Airbus" ima
samo 11 posto japanskog tržišta dok na svjetskom tržištu ima udio od 30
posto, taj što japansko tržište nije "normalno".
Postoji, naime, tijesna povezanost između Sjedinjenih Država i Japana, pa
zbog tih veza Japan daje prednost zrakoplovima iz Amerike.
U Japanu ističu da se oklijeva s većom suradnjom s Europom jer bi to moglo
imati utjecaja na odnos Japan - Sjedinjene Države, poglavito s američkim
"Boeingom".
(Hina) do
210926 MET jan 92
HNB lani poslovao s 10,5 milijuna eura neto dobiti
Marko Giljača kandidat SDP, Možemo i Srđ je Grad za dubrovačko- neretvanskog župana
Dobit Končara D&ST 118 milijuna eura
Kreće dječji filmski program "Pulica u kaputu"
Inflacija u EU ubrzala i u siječnju; Hrvatska uz bok Rumunjskoj
Fiorentina: Moise Kean je pušten iz bolnice
Kremlj pozdravlja novi američki pristup nakon Trumpovih kritika na račun Zelenskog
Benzin bez promjene, a dizel od sutra za cent skuplji
Splitsko- dalmatinska županija dobila "Mrežu kulture"
Šipić u Slavonskom Brodu predstavio demografske mjere