FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OPEL: PRODAJA U 1991. VEĆA 15 POSTO

FRANKFURT, 15. siječnja (Reuter/Hina) - "Adam Opel AG", njemačka poslovna jedinica američkog proizvođača automobila "General Motors", povećala je u 1991. godini svoju prodaju za otprililke 15 posto, na preko 27 milijardi njemačkih maraka (17,2 milijarde američkih dolara), izjavio je direktor upravnog odbora Louis Hughes na konferenciji za tisak. Promet je 1990. godine iznosio 23,7 milijardi maraka (15 milijardi dolara). Hughes nije dao podatke o dobiti ali je kazao da je ona među najboljima u njemačkoj industriji. Povećanje u prometu ostvareno je unatoč padu u proizvodnji od pet posto. "Opel" namjereva u ovoj godini izvršiti ulaganja u ukupnom iznosu od 1,6 milijardi maraka (1,02 milijardi dolara) dok su ulaganja u 1991. godini iznosila 1,57 milijardi maraka (999,8 milijuna dolara). "Opel" je 1991. godina imao najveći udio na istočnonjemačkom tržištu sa 17,9 posto, nakon što je 1990. imao još veći postotak od 21,1 posto. Poslovanje poduzeća bilo je lani dijelom ograničeno zbog promjene modela automobila. Tako se, primjerice, prestao proizvoditi "Kadett", a na njegovo mjesto došao je tip "Astra". Komentirajući poslovanje u Europi, Hughes je kazao da su nove registracije "Opela", uključujući poslovanje "GM Vauxhalla" u Velikoj Britaniji porasle za jedan posto, na 1,57 milijuna registriranih vozila. (Hina) sj 150954 MET jan 92

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙