FRANKFURT, 15. siječnja (Reuter/Hina) - "Adam Opel AG", njemačka poslovna
jedinica američkog proizvođača automobila "General Motors", povećala je u
1991. godini svoju prodaju za otprililke 15 posto, na preko 27 milijardi
njemačkih maraka (17,2 milijarde američkih dolara), izjavio je direktor
upravnog odbora Louis Hughes na konferenciji za tisak.
Promet je 1990. godine iznosio 23,7 milijardi maraka (15 milijardi
dolara). Hughes nije dao podatke o dobiti ali je kazao da je ona među
najboljima u njemačkoj industriji. Povećanje u prometu ostvareno je unatoč
padu u proizvodnji od pet posto.
"Opel" namjereva u ovoj godini izvršiti ulaganja u ukupnom iznosu od 1,6
milijardi maraka (1,02 milijardi dolara) dok su ulaganja u 1991. godini
iznosila 1,57 milijardi maraka (999,8 milijuna dolara). "Opel" je 1991.
godina imao najveći udio na istočnonjemačkom tržištu sa 17,9 posto, nakon
što je 1990. imao još veći postotak od 21,1 posto.
Poslovanje poduzeća bilo je lani dijelom ograničeno zbog promjene modela
automobila. Tako se, primjerice, prestao proizvoditi "Kadett", a na njegovo
mjesto došao je tip "Astra".
Komentirajući poslovanje u Europi, Hughes je kazao da su nove registracije
"Opela", uključujući poslovanje "GM Vauxhalla" u Velikoj Britaniji porasle
za jedan posto, na 1,57 milijuna registriranih vozila.
(Hina) sj
150954 MET jan 92
Švedske prog metal legende Opeth vraćaju se 7. listopada u Tvornicu kulture
Milanović: Vlada se nije konzultirala sa mnom o rezolucijama UN-a o Ukrajini
Rusija i SAD mogli bi surađivati na Arktiku – dužnosnik Dume
"Zeleni" Habeck i liberal Lindner odlaze nakon neuspjeha na njemačkim izborima
Proglašeni finalisti pjesničke nagrade "Ivan Goran Kovačić"
Osijek uvodi besplatni javni gradski prijevoz za umirovljenike
Gojun uoči gostovanja u Aalborgu: Ne predajemo se unaprijed
Dujić: Dabro je sam odgovoran za svoje postupke, njegove izjave su neutemeljene
U pokušaju kupnje automobila prevaren za više od 40 tisuća eura
Inspektori u 138 nadzora zatekli povrede Vladine odluke o ograničavanju cijena