ZAGREB, 6. ožujka (Hina) - Prigodom otvaranja zastupstva minhenske tvrtke
"Cromex" u Zagrebu, inače zastupnika profesionalne JVC video opreme za
Republiku Hrvatsku, u hotelu "Intercontinental" danas je predstavljena i
video oprema koja bi trebala pomoći obogaćivanju turističke ponude
Hrvatske.
Prema tom prijedlogu, gostu koji na ljetovanje donosi kameru nudila bi se
i video škola, a sve njegove snimke bile bi uz pomoć instruktora obrađene
na profesionalnoj video opremi za montažu, tako da bi po završetku
ljetovanja turista u svoju zemlju ponio cjelovit filmski zapis o odmoru.
Osim obogaćivanja ponude, hrvatski turizam "Videotelom" (kombinacija
pojmova "video" i "hotel") može računati i na propagandne učinke, pojasnio
je direktor "Cromexa" Božidar Škrlec.
Svaki bi hotel u potrebnu opremu trebao uložiti oko 55 tisuća njemačkih
maraka, rekao je Škrlec dodavši da je moguć i leasing.
(Hina) sj
061201 MET mar 93
Snažna potpora svih članica EU-a osim Mađarske pravednom i trajnom miru u Ukrajini
Europska raketa lansirala špijunski satelit u svojoj prvoj potpuno operativnoj misiji
EP atletika: Prvo zlato za domaćine
„Agrumfestom“ Zavod za mediteranske kulture obilježio 80 godina od osnutka
Cvijet Mediterana: Medić na vrhu
Države EU-a koje su članice NATO-a pozvane na koordinaciju uoči samita Saveza
EP atletika: Hrvati bez finala
Šah, juniorsko SP: Šesta pobjeda Novosela, prvi remi Balent
Mirenje propalo, tri obrazovna sindikata najavljuju štrajk
Trump odgađa uvođenje carina na robu iz Kanade i Meksika