ZAGREB, 18. veljače (Hina) - Na današnjoj je sjednici Odbora za uređenje
grada u Hrvatskoj gospodarskoj komori - Regionalnoj komori Zagreba
prihvaćen Pravilnik o korištenju znaka identiteta na trgovačkoj ambalaži i
načinu korištenja sredstava za vizualno i tehničko uređenje grada Zagreba.
Organizacijsko-tehničke usluge i provedba javnog natječaja povjereni su
zagrebačkoj marketinškoj agenciji Interpublic.
Natječaj za znak prepoznatljivosti grada Zagreba trajat će 30 dana od dana
objave u javnim glasilima, a očekuje se da će se u povjerenstvo koje će
ocjenjivati i odabrati najbolje uključiti i građani.
Po pravilniku taj se znak može rabiti isključivo na trgovačkoj ambalaži i
sredstvima za oblikovanje mjesta prodaje, izlozima, izložbenim prostorima i
slično. Proizvođači ambalaže obvezatni su sklopiti jednogodišnji ugovor s
Hrvatskom gospodarskom komorom - Regionalnom komorom Zagreb i Interpublikom
o pravu izradbe ambalaže sa znakom identiteta grada i sredstava za
oblikovanje prodajnih mjesta.
(Hina) sj
181149 MET feb 93
EL: Uvjerljiv Bodo/Glimt, rimski sastavi do prednosti u sudačkoj nadoknadi
KL: Remi Rapida u Banja Luci, Beljo strijelac
Konferencijska liga: Rezultati (2)
EL: Rezultati (2)
Trump razmatra ukidanje zaštite za Ukrajince pobjegle od rata
Liga prvaka: Sporting izravno u četvrtfinalu
Euroliga: Poraz Reala u Ateni, 18 poena Hezonje
Konferencija „One inspiriraju“: Kada žene napreduju, cijelo društvo napreduje
Snažna potpora svih članica EU-a osim Mađarske pravednom i trajnom miru u Ukrajini
Europska raketa lansirala špijunski satelit u svojoj prvoj potpuno operativnoj misiji