ZAGREB, 4. veljače (Hina) - Zagrebački "Ledo", dioničko društvo za
proizvodnju i promet sladoleda i zamrznute hrane, planira u ovoj godini
prodati osam tisuća tona svojih proizvoda, oko 15 posto više nego lani,
rekla je direktorica razvoja "Leda" Ljerka Puljić.
U prošloj je godini "Ledo" prodao 6500 tona proizvoda, 20 posto manje od
plana te time ostvario ukupni prihod od oko 35 milijuna njemačkih maraka.
Od toga je oko 500 tona proizvoda prodano u Sloveniji i manje količine u
Slovačkoj.
U prijeratnim je godinama "Ledo" prosječno prodavao 9500 tona svojih
proizvoda godišnje. Razlozi su opadanja prodaje suženo tržište, teškoće s
dostavom, pad životnog standarda te loša turistička sezona, posljedice
ratnih zbivanja u Hrvatskoj.
Unatoč nepovoljnom gospodarskom stanju u Hrvatskoj, rekla je Ljerka
Puljić, "Ledo" je povećao plan prodaje jer računa s povećanjem izvoza u
Sloveniju i Slovačku te izlaskom na tržišta Češke i Madžarske. Proširit će
i paletu svojih proizvoda, nabaviti novu rashladnu opremu te poslovanjem
usmjerenim prema postizanju što veće dobiti nadaju se ispuniti očekivanja
svojih dioničara.
Dioničari "Leda" većinom su zaposleni u tom poduzeću, a temeljna glavnica
tog Društva iznosi oko 22 milijuna njemačkih maraka. Osnivačka skupština
dioničkog društva "Ledo" održana je potkraj prošle godine, a time je za to
poduzeće završio proces pretvorbe i djelomično privatizacija.
(Hina) sj
040902 MET feb 93
Witkoff kaže da dogovara razgovore s Ukrajinom u Saudijskoj Arabiji
Plenković: EU nevjerojatno brzo napreduje u jačanju obrane
Trump ide u Saudijsku Arabiju kako bi postigao dogovor vrijedan bilijun dolara
Najava - gospodarstvo - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - sport - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - fotografije - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - kultura - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - Hrvatska - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - svijet - za petak, 7. ožujka
Odbojkašice Mladosti osvojile MEVZA ligu