PARIZ, 1. veljače (Reuter/Hina) - Sredinom veljače francusko ministarstvo
trgovine započet će u SAD kampanju za informiranje javnosti u sklopu koje
će se francuski dužnosnici susresti s vodećim američkim poslovnim ljudima,
održati više tiskovnih konferencija i prikazati velik broj reklamnih
spotova.
Kampanju, naslovljenu "Poslovna Francuska: plodovi tehnologije" novčano
potpomaže 17 francuskih vodećih industrijskih tvrtki i banaka a njena je
zadaća da pokuša utjecati na smanjenje francuskog manjka u trgovini sa SAD
koji iznosi 26 milijardi franaka (4,9 milijardi dolara).
Iako je francuski trgovinski manjak sa SAD znatan, on je ipak manji nego
1991. godine (6,9 milijardi dolara) i ne ugrožava ukupni višak Francuske u
vanjskoj trgovini koji je protekle godine iznosio 30,55 milijardi franaka
(5,7 milijardi dolara).
Osim promocije tvrtki s područja u kojima je Francuska tehnološki u vrhu:
prijevoz, farmaceutska industrija, pročišćavanje vode i telekomunikacije,
kampanja će isticati i domašaje malih i srednjih poduzeća.
(Hina) sj
010817 MET feb 93
Plenković: EU nevjerojatno brzo napreduje u jačanju obrane
Trump ide u Saudijsku Arabiju kako bi postigao dogovor vrijedan bilijun dolara
Najava - gospodarstvo - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - sport - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - fotografije - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - kultura - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - Hrvatska - za petak, 7. ožujka
Najava događaja - svijet - za petak, 7. ožujka
Odbojkašice Mladosti osvojile MEVZA ligu
EL: Uvjerljiv Bodo/Glimt, rimski sastavi do prednosti u sudačkoj nadoknadi