ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - U Zagrebu su za promidžbeno predizborno
plakatiranje namijenjene 94 gradske lokacije, 372 panoa, 460 jednostrukih i
dvostrukih plakatnih mjesta, koja je moguće oblijepiti s oko 11.300
plakata, rekao je danas gradski sekretar za graditeljstvo Boris Ordulj na
zajedničkoj koordinaciji predstavnika gradske uprave, stranaka koje
sudjeluju u izborima, te poduzeća koja raspolažu prostorima za plakatiranje
("Proreklam", "Comexport", "Metropolis media", "Sitopapir", "Arto" i
"Zbrinjavanje otpada"). Dodao je, da oko 1.000 dodatnih lokacija
predstavljaju kontejneri javnog poduzeća "Zbrinjavanje otpada".
Istaknuo je da je sastanak održan s namjerom da se u predstojećim izborima
i izbornoj promidžbi izbjegnu problemi iz prošlih takvih i sličnih
situacija. Bilo je riječi i o neplaćenim računima za plakatiranje, na za
to nepredviđenim mjestima, u vrijeme prošlih izbora. Konkretnih zaključaka
glede toga nije bilo.
Ordulj je predstavnike stranaka upoznao i sa cijenom skidanja promičbenih
plakata nakon izbora. Za tzv. plakate B1 cijena skidanja iznosi 1,94 DEM,
a B2 - 1,35 DEM, naravno, po plakatu.
(Hina) žb
201542 MET jan 93
Najava - gospodarstvo - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - svijet - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - kultura - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - Hrvatska - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - sport - za ponedjeljak, 3. veljače
Najava događaja - fotografije - za ponedjeljak, 3. veljače
Budimir nakon dva zabijena gola: "Ovo je bila posebna večer"
La Liga: Remi 2-2 Betisa i Athletica
Meksiko obećao odgovoriti na Trumpove carine
Šah - Pobjednik Vjekoslav Nemec