FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZAGREB: DOGOVOR O PREDIZBORNOM PLAKATIRANJU

ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - U Zagrebu su za promidžbeno predizborno plakatiranje namijenjene 94 gradske lokacije, 372 panoa, 460 jednostrukih i dvostrukih plakatnih mjesta, koja je moguće oblijepiti s oko 11.300 plakata, rekao je danas gradski sekretar za graditeljstvo Boris Ordulj na zajedničkoj koordinaciji predstavnika gradske uprave, stranaka koje sudjeluju u izborima, te poduzeća koja raspolažu prostorima za plakatiranje ("Proreklam", "Comexport", "Metropolis media", "Sitopapir", "Arto" i "Zbrinjavanje otpada"). Dodao je, da oko 1.000 dodatnih lokacija predstavljaju kontejneri javnog poduzeća "Zbrinjavanje otpada". Istaknuo je da je sastanak održan s namjerom da se u predstojećim izborima i izbornoj promidžbi izbjegnu problemi iz prošlih takvih i sličnih situacija. Bilo je riječi i o neplaćenim računima za plakatiranje, na za to nepredviđenim mjestima, u vrijeme prošlih izbora. Konkretnih zaključaka glede toga nije bilo. Ordulj je predstavnike stranaka upoznao i sa cijenom skidanja promičbenih plakata nakon izbora. Za tzv. plakate B1 cijena skidanja iznosi 1,94 DEM, a B2 - 1,35 DEM, naravno, po plakatu. (Hina) žb 201542 MET jan 93

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙