FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

JAPAN: SVE VIŠE ŽENA KUPUJE AUTOMOBILE

TOKYO, 4. siječnja (Reuter/Hina) - Od 1981. do 1991. godine broj žena vozača u Japanu povećao se 73 posto te ih je sada 23,78 milijuna, stoga sve više proizvođača automobila razvija modele koji će osvojiti ženska srca. Automobili namijenjeni ženama mekih su linija, mali potrošači, jednostavni za upravljanje i jeftini. Jedan od najuspješnijih takvih modela jest "Impreza" tvrtke "Fuji Heavy Industries Ltd", koji se na tržištu pojavio krajem listopada prošle godine. Prodaja automobila tvrtke "Fuji Heavy" u studenome je povećana 12 posto u odnosu na listopad, a od 7.914 prodanih automobila 5.000 je bilo "Impreza", izjavio je glasnogovornik "Fuji Heavy". Glavni konkurenti tvrtki "Fuji Heavy" na tržištu automobila namijenjenih ženama su "Nissan" i "Toyota". U siječnju 1992. godine "Nissan", drugi najveći japanski proizvođač automobila, izbacio je na tržište renovirani model "March", s preinakama koje su ga učinile prvenstveno zanimljivim ženama. "Nissan" se nije mogao oglušiti na povećani broj žena vozača budući da 80 posto žena u svojim dvadesetim godinama ima vozačke dozvole. Žene će uskoro postati naša temeljna ciljna grupa, izjavio je zamjenik glavnog direktora "Nissana" Michio Fujiwara. Od veljače do listopada "Nissan" je prodao 94.599 automobila tipa "March", znatno više od očekivanih 9.500 vozila mjesečno. Većina mladih žena nema potrebe za kupnjom velikih i skupih automobila, već kupuju one koje si mogu lakše priuštiti, izjavio je glasnogovornik "Toyote", objašnjavajući neočekivano veliki udjel modela "Soleil L" u ukupnoj prodaji tvrtke. Svaki drugi automobil kupljen od "Toyote" prošle godine bio je model "Soleil L", a većini su vlasnici postale upravo žene. (Hina)sj 041136 MET jan 93

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙