Ponudu su predstavili na Sljemenu, u poznatom TV tornju, ponovo otvorenom za javnost ove godine nakon što je bio zatvoren od kraja 1980-ih. Navevši da da unatoč svim izazovima inflacije, A1 Hrvatska nastavlja predano ulagati i razvijati mrežu, usluge i pridonositi digitalnoj transformaciji, Dvorjančanský je na predstavljanju novih ponuda istaknuo i da jednaku pažnju posvećuju svim segmentima poslovanja, i mobilnoj i fiksnoj mreži, tv uslugama i drugom.
"U prvoj polovini ove godine A1 Hrvatska je investirao 152 milijuna eura, što je 280 posto više nego u istome lanjskom razdoblju, a vjerujemo da će to do kraja godine biti 200 milijuna eura. Time nastavljamo unapređenje postojećih i razvoj novih inovativnih usluga, što radimo i u svih 24 godina postojanja. U svemu je važno poznavati svoje korisnike i njihove potrebe, ali i biti hrabar i korak ispred na tržištu", kazao je Dvorjančanský.
Iznio je i podatak da trenutno u Hrvatskoj imaju najviše gigabitnih fiksnih priključaka, trenutno nešto više od 710 tisuća, što će do kraja godine, prema očekivanjima, biti oko 800 tisuća, a milijun do 2025., što znači i da će te godine A1 gigabitni brzi internet biti dostupan za milijun kućanstava ili njih 70 posto u Hrvatskoj.
Dodao je i da su najbrže rastući telekom u regiji i u matičnoj Telekom Austria Grupi u izgradnji fiksnih priključaka, kao i da dosta ulažu i u modernizaciju mobilne 5G mreže, s kojom sada u Hrvatskoj imaju, kazao je, 87-postotnu pokrivenost populacije u zemlji (naseljena mjesta), a do kraja godine bit će više od 90-postotna.
I on i glavna direktorica za privatne korisnike A1 Ivana Marković istaknuli su da je indeksacija (usklađivanje cijena sa stopom inflacije, koju primjenjuju od 1. srpnja ove godine, s porastom cijena od 8,5 posto) donijela određene promjene u bazi korisnika početkom godine, kada je uvedena ta mogućnost, ali i da je njihov broj i dalje stabilan, te da raste broj onih koji koriste objedinjene/konvergentne usluge. Takvih je sada oko 60 posto od ukupnog broja, dok je samo mobilnih korisnika nešto više od 2 milijuna.
Marković je navela da su novu ponudu i usluge kreirali na temelju istraživanja što žele sami korisnici, od kojih je 85 posto njih reklo da žele slobodu i fleksibilnost da sami mijenjaju TV pakete jednom mjesečno bez naknade, a njih 83 posto da žele prenositi TV uslugu na druge lokacije, na primjer u vikendicu.
Oko 80 posto njih reklo je da žele na jednom mjestu, samostalno i jednostavno upravljati svim uslugama, mijenjati ih, isprobavati nove i imati njihov transparentan pregled, a sličan postotak ih želi probati nove usluge bez ugovorne obveze, uz mogućnost da ih otkažu bilo kada.
Korisnicima je važna i podrška, koju su, dodala je Marković, unaprijedili, te i dalje nastoje biti fleksibilni i uvažavati potrebe korisnika, posebice ono što im je bitno za lakšu svakodnevicu, i upravo to naglašavaju i u novoj ponudi i kampanji pod nazivom "sve što želim je sve".