"Želimo biti među posljednjima koji će nuditi dizelske i benzinske motore", rekao je Le Vot za dpa.
"Kada novi Duster stigne krajem godine, bit će u najboljem slučaju s hibridnom baterijom, ali ne i s čistim e-pogonom", dodao je.
Dacijini robusni modeli privlače vozače koji razmišljaju o izdacima i dobro se prodaju izvan Europe u zemljama u razvoju koje još nisu postavile ciljeve usmjerene na uvođenje više električne energije na ceste.
Izvršni direktor Dacie rekao je da će tvrtka pratiti vlastitu električnu strategiju i da nije zainteresirana za "utrku" koja se tiče većeg dometa i bržeg punjenja električnih automobila.
"Cijeli svijet cilja na 500 kilometara i 30 minuta, ali to košta 40.000 eura i više. To se neće dogoditi u Daciji", rekao je šef Dacie.
"Ne želimo najbolje e-automobile, već one najjeftinije, i zato svjesno smanjujemo ta mjerila", dodao je.
Čelnici Dacie rekli su da će se Dacia elektrificirati kako će tehnologija postajati pristupačnija da ne izgubi svoju bazu kupaca.
Dacia Spring trenutno je jedini elektrificirani model Dacie.
Potpuno električni mali auto sklapa se u Kini i izvozi u Europu gdje čini 12 posto prodaje Dacie.