U njihovom je timu 980 znanstvenika, inženjera i tehničara, koji rade na bezdimnim proizvodima, a proizvode prodaju na čak 180 svjetskih tržišta.
PMI je ujedno i najuspješnija duhanska kompanija na svijetu s najpopularnijim svjetskim markama kultnog statusa.
''Bit ćemo puno više od vodeće kompanije za proizvodnju cigareta. Gradimo budućnost kompanije Philip Morris International (PMI) na bezdimnim proizvodima koji su mnogo bolji izbor od pušenja cigareta. Vizija je svih nas u PMI-u da ovi proizvodi jednog dana zamijene cigarete'', kažu u kompaniji.
Ali, odgovaraju i na pitanje zašto to rade.
''Razumijemo milijune muškaraca i žena koji puše cigarete. Oni traže manje štetne, ali zadovoljavajuće alternative pušenju cigareta. Omogućit ćemo im taj izbor. Imamo obvezu prema svojim zaposlenicima i dioničarima. Ispunit ćemo tu obvezu tako što ćemo slijediti ovu dugoročnu viziju uspjeha. Društvo očekuje od nas da postupimo odgovorno. Oblikovanjem budućnosti bez dima cigarete radimo upravo to'', objašnjavaju.
I dodaju: ''Sada to možemo. Uspjeh u proizvodnji cigareta omogućio nam je resurse da slijedimo svoju ambicioznu viziju. Zahvaljujući mašti i ustrajnosti tisuća zaposlenika PMI-a, razvili smo revolucionarne bezdimne proizvode koji istovremeno ispunjavaju očekivanja punoljetnih pušača od duhanskog proizvoda. A danas ih i prodajemo. Milijuni ljudi već su počeli koristiti nove proizvode i to je tek početak. Ulažemo u to da ovi proizvodi postanu nove ikone kompanije Philip Morris''.
Drugim riječima, PMI će u budućnosti biti prepoznat po tome što je cigarete zamijenio portfeljem revolucionarnih proizvoda.
''U doba promjena uvijek možete odabrati ne činiti išta. Mi smo, međutim, odredili novi smjer kompanije. Odlučili smo učiniti nešto doista veliko'', dodaju.
Hrvatska
Održivost je jedna od temeljnih sastavnica poslovne transformacije PMI te cjelokupnog njihovog poslovanja.
''U našem fokusu kontinuirano su inovacije, rast i stvaranje dugoročnih vrijednosti interno i eksterno. U skladu s time i ove smo godine, zajedno s partnerom Act grupom, kroz program 'Pokreni nešto svoje', podržali mikropoduzetnike i poduzetnike početnike, koji su svoj rad usmjerili u društveno korisne projekte, a čiji je cilj dugoročni pozitivan utjecaj na cijelo društvo'', pojašnjavaju za Hinu.
Taj se program provodi od 2016. godine, a kroz njega je do sada mentorsku podršku i bespovratna financijska sredstva dobilo 38 projekata s pozitivnim društvenim utjecajem.
Za provedbu šestoga po redu programa, Philip Morris Zagreb osigurao je 444.000 kuna, dok je kroz dosadašnjih pet izdanja ovog programa u impact poduzetništvo ukupno uložio više od tri milijuna kuna. Za svaku uloženu kunu ovi su vrijedni i inovativni poduzetnici stvorili dvije kune nove društvene vrijednosti, odnosno, ostvaren društveni povrat iznosi više od šest milijuna kuna.
''Osim financijskih pokazatelja koji svjedoče o uspjehu ovog programa, još više smo ponosni na to da smo svojom potporom pomogli u otvaranju radnih mjesta, omogućili ulaganje u infrastrukturu, proizvodne procese, pogone i razvoj novih proizvoda.
Uz održivost se neizostavno veže i činjenica da naš uspjeh kao kompanije ovisi o talentiranoj i raznolikoj radnoj snazi, gdje pojedinci imaju priliku za učenje, rast i razvoj u karijeri. Svjesni smo kako su upravo njihova različitost, predanost i inovativnost ono što nas čini uspješnom, ali i održivom kompanijom'', nastavljaju iz tvrtke.
Također, iznimno su ponosni što u Philip Morris Zagrebu imaju 50 posto žena i 50 posto muškaraca na svim nivoima organizacije te su već petu godinu zaredom dobitnici certifikata Jednakost plaća, koji potvrđuje da su, u skladu s njihovim vrijednostima i načelima, muškarci i žene za iste poslove plaćeni jednako.
Globalna razina
Na globalnoj razini, PMI redizajnirao je svoj okolišni i upravljački okvir (ESG) kako bi bolje predstavili ESG teme na koje se žele usredotočiti i kako bi prioritizirali resurse.
''Ovaj okvir prepoznaje dva smjera: onaj koji se odnosi na naše proizvode (što proizvodimo), koji su dio stupa 'Utjecaj proizvoda' i one koji se odnose na naše poslovne operacije (kako proizvodimo), koji su dio 'Operativni utjecaj'.
Adresiranje društvenog utjecaja koji imaju naši proizvodi, u središtu je naše strategije. To je područje na koje u najvećoj mjeri fokusiramo svoje resurse, kako bismo inovirali i razvili rješenja koja mogu doprinijeti rješavanju nekih od najvećih društvenih izazova. To također predstavlja priliku za rast, ali i našu kompetitivnu prednost.
Najveći negativni utjecaj koji naša strategija adresira upravo je zdravstveni utjecaj pušenja cigareta. Tu je najveći doprinos koji, razvojem znanstveno utemeljenih, manje štetnih alternativa cigaretama, možemo dati javnom zdravstvu te je temelj naše svrhe kao kompanije i poslovne strategije'', zaključuju u Phillip Morrisu.