Od 31. siječnja iduće godine BYD će u Japanu prodavati električni sportski terenac ATTO 3, koji će između dva punjenja moći prijeći 485 kilometara, a stajat će 4,4 milijuna jena (32.735 dolara).
Usporedbe radi, standardni električni model Leaf japanskog Nissan Motora može između dva punjenja prijeći 322 kilometra, a stoji oko 3,7 milijuna jena.
U drugoj polovini siječnja BYD-ova japanska podružnica otvorit će salone u 22 japanska grada, a plan je pokriti svih 47 prefektura, rekao je izvršni direktor Atsuki Tofukuji.
Do kraja iduće godine namjeravaju na japansko tržište plasirati još dva modela i otvoriti više od 100 prodajnih mjesta do 2025.
U Japanu hibridi su još uvijek popularniji od električnih automobila na baterije, ali očekuje će se dolazak inozemnih proizvođača poput BYD-a i Volkswagena povećati udio automobila koji kao pogonsku energiju koriste samo struju.
U svibnju Toyota Motor počela je na domaćem tržištu prodavati prvo potpuno električno vozilo bZ4X, ali samo za potrebe najma, naplaćujući ga 106.700 jena mjesečno za prve četiri godine u 10-godišnjem ugovoru.
Za manje od dva mjeseca bili su prisiljeni povući ih iz prodaje iz sigurnosnih razloga, a proizvodnju su ponovo pokrenuli u listopadu, napominje Reuters.
Kineski div dogovorio je pak u listopadu s njemačkom rent-a-car tvrtkom Sixt isporuku oko 100.000 električnih automobila do 2028. godine.
U prvoj narudžbi BYD-u Sixt traži nekoliko tisuća vozila, od kojih će neka biti dostupna već ove godine.
U početnoj fazi električna će vozila biti ponuđena klijentima u Njemačkoj, Francuskoj, Nizozemskoj i Britaniji, objavila je njemačka kompanija koja posluje u 105 zemalja svijeta, uključujući Hrvatsku.