FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTS: Air France - KLM Grupa ulaže 2 milijarde eura godišnje u obnovu flote kako bi smanjila emisiju CO2

Zagreb (Hina OTS) -  Air France – KLM Grupa, koju čine zrakoplovne kompanije Air France, KLM i Transavia, kao svoj strateški cilj je postavila smanjenje emisija plinova s efektom staklenika za 30% u odnosu na 2019. godinu. Kako bi postigla navedeni cilj, uložit će čak 2 milijarde eura godišnje u zrakoplove nove generacije.

Air France-KLM strategija za smanjenje CO2 emisije za 30% do 2030. godine u odnosu na 2019, zasniva se na tri ključne poluge: modernizaciju flote, upotrebu održivog zrakoplovnog goriva i optimizaciju operacija. Znanstvenu potkovanost ove strategije potvrdila je i Science Based Targets initiative (SBTi),1 međunarodna organizacija koja pomaže kompanijama da dostignu ekološke ciljeve dogovorene Pariškim sporazumom o klimatskim promjenama. Prema SBTi, metodologija i ciljevi Air France-KLM Grupe su u skladu s Pariškim sporazumom, koji je kao globalni cilj proglasio zadržavanje povećanja globalne prosječne temperature znatno ispod 2 °C  u odnosu na predindustrijski period.

Prema navedenom planu, cilj je da do 2028. godine Air France-KLM Grupa u svojoj floti ima 64% zrakoplova nove generacije, a za ostvarenje tog cilja zrakoplovna grupa trenutno ulaže preko 2 milijarde eura godišnje u kupovinu istih. Zrakoplovi najnovije generacije (poput Airbus A220s, Airbus A320 i A321neos, Airbus A350s, Boeing 787s i Embraer 195-E2s) ispuštaju do 25% manje CO2 u odnosu na svoje prethodnike.

Upotreba nefosilnog, održivog zrakoplovnog goriva (SAF - Sustainable Aviation Fuel) koje se proizvodi od industrijskog ili kućnog otpada može smanjiti emisiju CO2 za čak 80%. Air France i KLM bili su pioniri u korištenju ovih alternativnih goriva, a cilj grupe je da do 2030. godine SAF sudjeluje s 10% u ukupnoj količini mlaznog goriva. Kako je upotreba fosilnog goriva glavni uzrok emisije štetnih plinova, tako je prelazak na trenutno četiri puta skuplje održivo zrakoplovno-gorivo ključno za dekarbonizaciju zračnog prometa.

Optimizacija operacija podrazumijeva niz procedura koje dovode do smanjenje potrošnje goriva, poput eko-pilotiranja, taksiranja korištenjem jednog motora i dr.

"Grupa je osmislila dosljedan pristup, razvijen u okviru Grupne strategije održivosti, s ciljem smanjenja emisija CO₂ na temelju tri glavna stupa: obnavljanje flote, održivo gorivo za zrakoplove, operativne mjere", rekao je Benjamin Smith, izvršni direktor Air France-KLM Grupe. "Odobrenje ciljeva od strane SBTi ključni je element za Grupu kako bi osigurala da je strategija dekarbonizacije Air France-KLM-a u skladu sa znanstvenim ciljevima."

 

 

* Inicijativa znanstveno zasnovanih ciljeva (Science Based Targets initiative, SBTi) predstavlja globalnu suradnju između Projekta za objavljivanje količine emisija ugljenika (CDP), Svjetskog instituta za resurse (WRI), Svjetskog fonda za prirodu (WWF) i Globalnog dogovora Ujedinjenih naroda (UN Global Contract). SBTi nezavisno procijenjuje i potvrđuje ciljeve kompanija za emisiju CO₂ na osnovu znanstvenog pristupa i kriterija.

 

 

 

 

PResent communications d.o.o.

Kutjevačka 12, 10040 Zagreb

OIB:18677982963

IBAN HR9723600001102495483

Zagrebačka banka d.d. Zagreb

W.www.ivanaradic.com

T:091 923 77 01

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙