U povodu takvog rasta, iz HTZ-a prenose izjave ravnatelja Parka prirode Papuk Alena Jurenca, koji za porast 48 posto kaže da je potvrda da posjetitelji prepoznaju turistički potencijal Papuka, a njima u Parku to je izvrstan motiv da ne odustaju u dokazivanju da Slavonija ni po čemu ne zaostaje za ostalim dijelovima Hrvatske.
"Prekrasna priroda i stalni projekti mogu ukratko opisati Papuk kojeg želimo pozicionirati kao istinski slavonski brend kojeg godišnje posjeti više od 50 tisuća posjetitelja", istaknuo je taj ravnatelj.
Iz HTZ-a ističu da je veću posjećenost za 12 posto u odnosu na 2019. zabilježio do sada ove godine i Muzej krapinskih neandertalaca u Krapini, a porast potražnje i broja turista imaju i turističke agencije, primjerice na karlovačkom području, posebice za izletima i turama za istraživanje prirodne i kulturne baštine, što iz agencija drže i efektom te kampanje.
Kampanju "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!" HTZ je pokrenula početkom svibnja s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje ruralnih destinacija, a postigla je i, kako kažu iz HTZ-a, odlične promotivne rezultate.
"U dva mjeseca kampanja je ostvarila gotovo 33 milijuna impresija putem online kanala, društvenih mreža i digitalnog vanjskog oglašavanja, dok je sedam tematskih videa u sklopu kampanje, među kojima je i za Park prirode Papuk, u cijelosti pregledano gotovo 4 milijuna puta", iznose iz HTZ-a.
Komentirajući takve rezultate prvog vala te kampanje odličnim, direktor HTZ-a Kristjan Staničić ocjenjuje i da to potvrđuju da Hrvatska ima zanimljivu i raznoliku ruralnu ponudu te da zanimanje za takvom vrstom turizma na domaćem tržištu itekako postoji.
"Za jesen planiramo drugi dio te kampanje u sklopu čega ćemo promovirati dodatna četiri tematska videa", najavio je Staničić, naglasivši da potražnja za odmorom u ruralnim destinacijama stalno raste, posebice u okolnostima pandemije kada se najviše traže turistički proizvodi i kapaciteti koji jamče kvalitetu i sigurnost.
Staničić je iznio i podatak da su domaći turisti u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 3,7 milijuna noćenja ili 17 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Tu je kampanju uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.